ارایه مطلوب نماینده ایران در مسابقات قرآن اردن/ اجرا پس از خروج آقایان و عوامل تلویزیونی
کد خبر: 3586149
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱

ارایه مطلوب نماینده ایران در مسابقات قرآن اردن/ اجرا پس از خروج آقایان و عوامل تلویزیونی

گروه مسابقات: نماینده کشورمان در مسابقات بین المللی قرآن کشور اردن، بعدازظهر امروز اجرای خود را انجام داد که مورد توجه و تشویق عوامل برگزاری مسابقات قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن بانوان کشور اردن که از روز نهم فروردین ماه آغاز شده است، امروز وارد دومین روز از برگزاری خود شد.
در این روز نمایندگان هشت کشور از جمله اندونزی، آذربایجان، عراق، بحرین، کویت، برونئی و امارات به سوالات هیئت داوران پاسخ دادند که در بین آنها زهرا قربانی، نماینده کشورمان نیز حضور داشت.
وی اجرای خود را بعد از نماز ظهر و عصر و در سالن محل برگزاری مسابقات انجام داد، در این مسابقات که به صورت تک مرحله ای برگزار می شود از هر شرکت کننده پنج سوال یک صفحه ای پرسیده می شود که نماینده کشورمان به ترتیب به سوالاتی از سوره های مبارکه مائده، اعراف، توبه، مریم و عنکبوت پاسخ داد.
زهرا قربانی، نماینده کشورمان در این مسابقات در گفت وگوی کوتاهی با خبرنگار ایکنا با اشاره به اینکه بهترین اجرا در بین شرکت کنندگان تا روز دوم این مسابقات داشته است، گفت: اجرای من به حدی مطلوب بود که در حین اجرا، مسئولان برگزاری مسابقات به همسرم بابت این اجرا تبریک می گفتند.
وی با تأکید بر اینکه این مسابقات به صورت یک مرحله ای برگزار می شود، افزود: قبل از اجرا از برگزار کنندگان مسابقات درخواست کردم تا آقایان از سالن خارج شده و ضبط تلویزیونی نیز متوقف شود که به خوبی با این خواسته من همکاری شد. البته نمایندگان کشورهای آذربایجان، امارات و عمان نیز همین درخواست را داشتند.
بر اساس این گزارش دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن بانوان کشور اردن، با حضور نمایندگانی از 21 کشور و طی روزهای نهم تا 14 فروردین ماه برگزار می شود.
یادآور می شود نماینده کشورمان امشب به دعوت سفارت کشورمان در اردن، در مراسم دعای کمیل که از سوی این سفارت تدارک دیده شده است، حضور خواهد داشت.
captcha