دستگاه قضا با متجاهران به روزه‌خواری برخورد می‌کند
کد خبر: 3599330
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹

دستگاه قضا با متجاهران به روزه‌خواری برخورد می‌کند

گروه اجتماعی: جانشین معاونت سازمان‌ قضایی استان یزد از برنامه‌های امسال دستگاه‌های قضایی برای برخورد با متجاهران به روزه‌خواری در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) از یزد، محمد‌جواد طحان‌پور، جانشین معاونت سازمان‌‌های نظامی و قضایی استان یزد روز گذشته در دومین نشست هماهنگی فعالیت های ماه مبارک رمضان به برخورد آشکار با جرایم در ماه مبارک رمضان در سال گذشته اشاره کرد و از برنامه امسال دستگاه‌های قضایی برای برخورد با متجاهران به روزه‌خواری خبر داد.
سرگرد کریمی، مسئول اداره نظارت بر اماکن عمومی ناجا نیز در این نشست با اشاره به ضرورت فعال بودن گشت مشترک اماکن و اتاق اصناف تا پایان ماه مبارک رمضان گفت: اتحادیه های صنفی به واحدهای تحت پوشش اطلاع رسانی نمایند تا تدبیری اتخاذ شود که در محیط کسب آنها شئونات اسلامی رعایت شود.
وی از آن ها خواست واحدهای بدون مجوز به عنوان مراکزی که در این ایام مشکلاتی به‌وجود می‌آورند را برای اعمال قانون به این اداره معرفی کنند و واحد های کشیک را با نصب بنر معرفی و به آن‌ها تذکرات لازم برای اجرای مقررات ابلاغ نمایند.
یادآور می‌شود در این جلسه مقرر شد نسبت به وضعیت ساعت کار بعضی اصناف از جمله نانوایان برنامه ریزی مناسب صورت گیرد، همچنین با تبلیغات محیطی در فروشگاه های بزرگ زمینه فرهنگ سازی فریضتین فراهم شود.
حضور نماینده ستاد امر به معروف در تیم مشترک بازرسی ماه رمضان و افزایش تعداد ایستگاه های صلواتی در زمان افطار در مجاورت مساجد از مصوبات این جلسه بود.
منبع: ستاد امر به معروف و نهی از منکر یزد
captcha