اعلام آخرين مهلت نام‌نویسی در مسابقات بین‌المللی قرآن عربستان
کد خبر: 3601790
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵

اعلام آخرين مهلت نام‌نویسی در مسابقات بین‌المللی قرآن عربستان

گروه بین‌الملل: دبیرکل مسابقات سراسری و بین‌المللی قرآن کریم عربستان با اشاره به آخرین مهلت نام‌نویسی از داوطلبان شرکت در مسابقات بین‌المللی قرآن این کشور گفت: اول رمضان مهلت ثبت‌نام به اتمام می‌رسد.

پایان نام‌نویسی در مسابقات بین‌المللی قرآن عربستان
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی العرب الیوم، سی‌ونهمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ، تلاوت و تفسیر قرآن کریم عربستان، ماه محرم امسال در مکه مکرمه برگزار می‌شود.
منصور بن محمد السمیح، دبیرکل مسابقات سراسری و بین‌المللی قرآن کریم عربستان، در این باره گفت: دبیرخانه کل مسابقات سراسری و بین‌المللی قرآن کریم وابسته به وزارت امور اسلامی، دعوت و ارشاد عربستان، دعوتنامه‌های زیادی را برای بیش از 100 سازمان از جمله وزارتخانه‌های امور دینی و مراکز و انجمن‌های اسلامی کشورهای دارای اقلیت مسلمان، ارسال کرده است.
السمیح افزود: شرکت‌کنندگان در این مسابقه از مزیت انجام حج عمره و زیارت مسجد النبی(ص) برخوردار می‌شوند.
وی تصریح کرد: هدف از برگزاری رقابت‌های بین‌المللی قرآن عربستان، تقویت روحیه رقابت معنوی میان حافظان قرآن کریم و تشویق به تمسک به قرآن کریم است و این مسابقه تأثیر برجسته‌ای در پیوند‌دادن امت اسلامی با کلام خدا دارد.
دبیر کل مسابقات بین‌المللی قرآن عربستان با اشاره به شرایط شرکت در مسابقه اظهار کرد: شرکت‌کنندگان نباید بیشتر از 25 سال داشته باشند، همچنین در دوره‌های گذشته رقابت‌ها شرکت نکرده باشند، از مشاهیر تلاوت نبوده و در مرحله مقدماتی باید بیش از 80 درصد نمره قبولی را کسب کنند.
captcha