برنامه «بر بال فرشته‌ها» امشب در مسجد الغدیر قزوین افتتاح می‌شود
کد خبر: 3606216
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
مدیر مجموعه فرهنگی تربیتی مشکات:

برنامه «بر بال فرشته‌ها» امشب در مسجد الغدیر قزوین افتتاح می‌شود

گروه فرهنگی: مدیر مجموعه فرهنگی تربیتی مشکات گفت: ویژه‌برنامه «بر بال فرشته‌ها» ویژه دختران 9 الی 12 سال امشب افتتاح می‌شود.

حجت‌الاسلام سید شمس‌الدین موسی کاظم، مدیر مجموعه فرهنگی تربیتی مشکات در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، با اشاره به برگزاری برنامه «بر بال فرشتگان» در قزوین اظهار کرد: ویژه‌برنامه «بر بال فرشته‌ها» ویژه دختران 9 الی 12 سال است که توسط این مجموعه برگزار خواهد شد.
وی افزود: این برنامه امشب در مسجد الغدیر افتتاح و تا شب بیست و ششم رمضان ادامه خواهد داشت.
حجت‌الاسلام موسی کاظم با بیان اینکه ویژه‌برنامه «بر بال فرشتگان» در محیطی شاد اجرا می‌شود، گفت: از آنجا که روزه‌داری برای دختران در سن 9 الی 12 سال به سبب ضعف و کوچک بودن سخت است این برنامه در ساعت 22:30 الی 2 بامداد در نظر گرفته شده تا آن‌ها در این فضا حضور پیدا کنند و در طول روز استراحت کنند.
وی ادامه داد: این برنامه در قالب آموزش خلاقیت، مهارت دینی، دوست‌یابی سالم، امام شناسی، احکام، قصه‌گویی، نقاشی، بازی‌های محلی و جنگ شادی برگزار خواهد شد و دختران واجد شرایط می‌توانند بعد از انجام ثبت‌نام و تکمیل فرم در آن حضور پیدا کنند.
این کارشناس دینی با بیان اینکه ویژه‌برنامه «بر بال فرشتگان» برای نخستین بار در قزوین در حال برگزاری است، عنوان کرد: ظرفیت این برنامه برای 120 نفر در نظر گرفته شده است لذا برای پذیرش و حضور در این برنامه خانواده‌ها هر چه زودتر نسبت به ثبت‌نام فرزندان دختر واجد شرایط خود اقدام کنند.
وی در خصوص فعالیت‌های موسسه مشکات بیان کرد: این مجموعه با ورود در حوزه دختران فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر در حال برگزاری دوره تربیت مربی و خانواده با شرکت 170 مربی است که در آن آموزش‌های نوین تربیت مربی کودک با کاربری دینی داده می‌شود.
مدیر مجموعه فرهنگی تربیتی مشکات در پایان عنوان کرد: به شرکت‌کنندگان در این دوره تربیتی که از 18 سال به بالا هستند، بعد از پایان آن گواهی پایان دوره داده خواهد شد.
captcha