پربازدیدترین سوره رمضانیه در یوتیوب
کد خبر: 3612808
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶

پربازدیدترین سوره رمضانیه در یوتیوب

گروه بین‌الملل: براساس گزارشی که اخیراً در شبکه‌های مجازی منتشر شده، فیلم‌های مربوط به تلاوت سوره مبارکه بقره با بیش از 730 میلیون بازدید در طول ماه مبارک رمضان، پر بیننده‌ترین سوره دیده و شنیده شده در شبکه اجتماعی «یوتیوب» اعلام شد.

فیلم تلاوت بقره؛ پربازدیدترین سوره رمضانیه در یوتیوب
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روزنامه الکترونیک الوطن مصر، اولین گزارش قرآنی سالانه ماه مبارک رمضان از شبکه یوتیوب حاکی از آن است که آمار شنیدن و مشاهده کردن فیلم‌های تلاوت قرآن کریم در این شبکه اجتماعی طی ماه مبارک رمضان بیش از 4 میلیارد مورد بوده است.
در این گزارش همچنین آمده است: فیلم تلاوت سوره بقره با 732 میلیون بازدید در میان تمام سوره‌های قرآن بیشترین میزان شنیدن و مشاهده را داشته است و در رتبه دوم، سوره کهف با 262 میلیون بازدید، سپس سوره یوسف با 208 میلیون بازدید، سوره الرحمن با 186 میلیون بازدید و در آخر سوره یس با 182 میلیون بازدید، در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
بنابراین گزارش، قاریانی که بیشترین تعداد مشاهده را داشتند: عبدالباسط عبدالصمد 755 میلیون بازدید، ماهر المعیقلی 598 میلیون، عبدالرحمن السدیس 369 میلیون بازدید، سعد الغامدی 288 میليون، محمد صديق المنشاوي 232 میليون بازدید، ياسر الدوسری 172 میليون، احمد العجمی 362 میلیون بازدید، خالد الجلیل 166 میلیون و فارس عیاد 85 میلیون بازدیدکننده را به خود اختصاص داده‌اند.
captcha