پایان دوره آموزش مربی قرآن در اوگاندا
کد خبر: 3617221
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷

پایان دوره آموزش مربی قرآن در اوگاندا

گروه بین‌الملل: دوره آموزش مربی قرآن کریم ویژه حافظان و اساتید قرآنی به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اوگاندا، پایان یافت.

پایان دوره آموزش مربی قرآن در اوگاندا
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، همزمان با پایان‌یافتن دوره آموزش مربی قرآن کریم ویژه حافظان و اساتید قرآنی، آیین اختتامیه این دوره با حضور علی بختیاری، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اوگاندا، برگزار شد.
بختیاری طی سخنانی، با اشاره به اهمیت قرآن كریم و لزوم تقویت و توسعه فعالیت‌های قرآنی، قرآن را مایه برکت زندگی دنیوی و اخروی و حضور اساتید قرآنی در این دوره را عبادتی خالص و خدمتی واقعی به جامعه اسلامی دانست.
رایزن فرهنگی كشورمان در ادامه، اساتید قرآنی را خادمان و پیام‌رسانان این کتاب آسمانی معرفی کرد که باید جلوه‌های زیبایی قرآن در گفتار و کردار آنها متجلی باشد.
وی با اشاره به نامه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به جوانان در غرب، افزود: رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران، در نامه‌ای جوانان را به مطالعه و تدبر در قرآن کریم دعوت كردند، چراکه خداوند این کتاب را مایه وحدت، همدلی و صلح و آرامش و برکت قرار داده است.
در بخش پایانی این مراسم، از سه تن از افرادی که بیشترین نمره را در امتحان پایان دوره کسب کردند، با اهدای جوایزی به رسم یادبود تقدیر به عمل آمد.
بنابر اعلام این خبر، دوره آموزش مربی قرآن کریم با حضور حجت‌الاسلام ضیائی‌نیا، استاد اعزامی از مرکز بین‌المللی تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به مدت 20 ساعت آموزشی به همت رایزنی فرهنگی كشورمان و با همکاری کالج اسلامی المصطفی در دفتر جمعیت قرآن و عترت اوگاندا برگزار شد.

پایان دوره آموزش مربی قرآن در اوگاندا
captcha