فعالیت 200 هیئت مذهبی در الیگودرز/ 86 هیئت کد شناسایی دارد
کد خبر: 3620323
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲

فعالیت 200 هیئت مذهبی در الیگودرز/ 86 هیئت کد شناسایی دارد

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز از فعالیت 200 هیئت مذهبی در شهر و روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد، ۸۶ هیئت دارای کد شناسایی و مجوز هستند و در آینده نزدیک نیز همه این هیئت‌ها ضمن ساماندهی، دارای کد و مجوز خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام محمد محمودی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز از فعالیت 200 هیئت مذهبی در شهر و روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: رشد، بالندگی و پویایی هیئت‌های مذهبی نیازمند برنامه‌ریزی مناسب، منسجم و مستحکم و در عین حال مشارکت مؤثر نیروهای مردمی است.
وی افزود: هیئت‌های مذهبی شهرستان الیگودرز، با توجه به رسالتی که در قبال جامعه دارند با وجود کمی و کاستی‎های موجود، به‌ویژه در بخش مالی، نقش خود را به‌خوبی ایفا کرده‌اند.
حجت‌الاسلام محمودی در ادامه تصریح کرد: شناسایی هیئت‌های مذهبی برتر شهرستان و برنامه‌ریزی جهت الگو قرار دادن آنها، برنامه‌ریزی جهت ارتقاع سطح آگاهی‌های دینی مسئولان و هیئت امنای هیئت‌های مذهبی و بررسی و شناسایی آسیب‌های مراسم‌های مذهبی شهرستان از مهم‌ترین برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز در این حوزه است.
وی اظهار کرد: در حال حاضر بیش‌از ۲۰۰ هیئت مذهبی در شهرستان الیگودرز در حال فعالیت هستند، که از این تعداد، ۸۶ هیئت دارای کدشناسایی و مجوز هستند و در آینده نزدیک نیز همه این هیئت‌ها ضمن ساماندهی، دارای کد و مجوز خواهند شد.
منبع: روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان
captcha