برگزاری مرحله استانی بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3625016
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
اواخر هفته جاری صورت می‌گیرد؛

برگزاری مرحله استانی بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن

گروه مسابقات: مرحله استانی بخش معارفی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اواخر هفته جاری به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مرحله استانی بخش معارفی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن به همت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه طی هفته جاری برگزار می‌شود.
بر همین اساس این مرحله از مسابقات سراسری قرآن کریم ساعت 9 صبح روز پنج‌شنبه، 12 مردادماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود. تا پیش از این و در دستورالعمل اجرایی این دوره از مسابقات به زمان دقیق برگزاری این بخش اشاره نشده بود و تنها اعلام شده بود که این بخش در یکی از روزهای 12 تا 19 مردادماه برگزار می‌شود.
مرحله شهرستانی این مسابقات نیز به صورت همزمان و در روز 12 تیرماه و پس از یک دوره تعویق در رشته‌های تفسیر قرآن کریم، حفظ موضوعی قرآن کریم و حفظ و معارف احادیث برگزار شده بود. 
در استان تهران نیز روز پنج‌شنبه شاهد برگزاری این مسابقات در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) واقع در دوراهی قپان خیابان امین الدوله خواهیم بود. 
یادآور می‌شود مرحله کشوری این بخش نیز طی روزهای 11 تا 26 شهریورماه همزمان با بخش آوایی این مسابقات در ارومیه برگزار می‌شود.
captcha