نشست هم اندیشی مبلغان مجازی شبکه‌های اجتماعی تحت وب برگزار شد
کد خبر: 3625031
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵

نشست هم اندیشی مبلغان مجازی شبکه‌های اجتماعی تحت وب برگزار شد

گروه چندرسانه ای: به همت اداره تبلیغ مجازی، جلسه هم اندیشی مبلغان مجازی شبکه‌های اجتماعی با هدف هم افزایی روز افزون و هم اندیشی بیشتر بین مدیران صفحات شبکه‌های مجازی اجتماعی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از قم، به همت اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، جلسه هم اندیشی مبلغان مجازی فعال در شبکه‌های اجتماعی تحت وب 9مرداد با هدف هم افزایی و هم اندیشی بیشتر بین مدیران صفحات فعال تبلیغ مجازی در شبکه‌های اجتماعی تحت وب در محل سالن جلسات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.
در ابتدای این نشست که با حضور جمعی از مدیران صفحات فعال که در شبکه‌های اجتماعی تحت وب همراه بود، کارشناس سازماندهی مبلغان فعال درشبکه‌های اجتماعی، توضیحاتی را در رابطه با شیوه های تاثیر گذاری بیشتر تبلیغ در فضای مجازی ارائه کرد.
وی گفت: با توجه به اهمیت امر تبلیغ در دنیای امروز، از هر نوع امکانات و ابزار مدرن می‌توان در راستای تبلیغ دین استفاده کرد. یکی از این امکانات فضای مجازی است.
کارشناس سازماندهی مبلغان فعال درشبکه های اجتماعی با اشاره به مقدمات موثر در تبلیغ دینی افزود: شناخت درست از زبان فضای مجازی، و همچنین شناخت درست و کامل از مخاطب فضای مجازی و تولید محتوای مناسب از جمله کارهایی است که مقدمه یک اقدام عملی برای تبلیغ خوب دینی در فضای مجازی است.
وی نسبت به افزایش ضریب امنیت صفحات شبکه های اجتماعی تحت وب مطالبی را بیان نمود. این کارشناس همچنین؛ راهکارهایی را جهت بالا بردن سطح امنیت رمز عبور ارائه داد تا تجارب تلخ که در گذشته برای بعضی از صفحات پر بازدید در شبکه های اجتماعی تحت وب اتفاق افتاده بود، تکرار نشود.
در ادامه مدیران صفحات فعال تبلیغی در فضای شبکه های اجتماعی تحت به بیان نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را پرداختند.
همچنین در این جلسه پیشنهاد شد که سرگروه‌ها جلسات مشترک داشته باشند تا بتوانند تجارب خود را به یکدیگر منتقل کنند و از قابلیت های یکدیگر در راستای ارتقاء بخشی و تاثیر گذاری هرچه بیشتر تبلیغ امور دینی و فرهنگی در فضای مجازی استفاده کنند.
captcha