مسئولی که مشکل مردم را درک نکرده نمی‌توان او را انقلابی نامید
کد خبر: 3626937
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱
امام جمعه تکاب:

مسئولی که مشکل مردم را درک نکرده نمی‌توان او را انقلابی نامید

کانون خبرنگاران نبأ: امام جمعه تکاب گفت: مسئولی که مشکل مردم را درک نکند نمی توان او را انقلابی نامید مسئولین باید به مردم بیشتر توجه کنند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام عیسی برادری در خطبه‌های فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان، بیان کرد: بنا بر فرمایشات امام راحل (ره) مقبولیت رئیس جمهور بدون تنفیذ از جانب ولی فقیه مشروعیت نداشته و خلاف است و این تنفیذ به معنای مشروعیت دادن به مقبولیت مردمی است، جمهوری اسلامی به معنای رای مردم به همراه اسلام بوده و ولی فقیه نماد اسلامیت یک جمهوری است.

وی تاکید کرد: از مراسم تحلیف پیش‌رو علاوه بر ابعاد سیاسی می‌توان به عنوان یک فرصت تبلیغاتی نیز بهره برده و با حضور مسئولان عالی رتبه کشورهای دیگر نشان داد که چهره منزوی و ناامن ایران دروغی بیش نیست، این مراسم به طور قطع ابهت، انسجام ملی و وحدت تمامی قوا را نشان داده و ایران‌هراسی را از بین خواهد برد.

 امام جمعه تکاب ادامه داد: بیانات مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ دارای سه جهت‌گیری از جمله پرداخت به مشکلات اقتصادی  معیشتی، تعامل گسترده در عرصه بین‌المللی و صلابت در مقابل سلطه‌گران و دشمنان این ملت بوده و ۱۰ توصیه ایشان نیز به رئیس جمهور دوازدهم حائز اهمیت بسیار است.

وی اضافه کرد: امانت دانستن مسئولیت و امانتداری، توجه به اولویت‌های اصلی یعنی عدالت و ریشه‌کن کردن فقر و فساد، داشتن برنامه و دقت، زنده نگه داشتن اتحاد مردم، انتقادپذیری، مردمی شدن و قدردانی و استفاده از نیروهای انقلابی و توکل از مهم ترین توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در تنفیذ دیروز بود.

 برادری تصریح کرد: دوباره جاده تکاب  شاهین دژ چهره مرگبار خود را نشان داده و چهار نفر از هموطنان در تصادف دو روز پیش مصدوم شدند، مردم خواهان جاده‌سازی بوده و تعدادی از مسئولان با بی‌توجهی به این مشکلات باعث بدبینی مردم منطقه نسبت به مدیران و مسئولان می‌شوند، محور تکاب  ایرانخواه و جاده‌های روستایی نیز وضعیت وخیمی دارد.

 وی افزود: مسئولی که مشکل مردم را درک نکرده نمی‌توان او را انقلابی نامید، هرچند که موضوع جاده‌های این منطقه از استان بازتاب کشوری داشته اما هنوز شاهد کم‌توجهی مسئولان مربوطه بوده و زمان دقیق عملیات روکش‌سازی که وعده آن داده شده بود هنوز مشخص نیست.

 امام جمعه تکاب بیان کرد: سالگرد بمباران شیمیایی هیروشیما نمایانگر درک آمریکا از حقوق بشر بوده و هیچ چیز به اندازه عملکرد و سابقه خود این شیطان بزرگ نمی‌تواند زشتی چهره آن را به تصویر بکشد.

 وی ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) عنوان کرد: وجود علی ابن موسی الرضا (ع) در ایران نعمت بزرگی بوده و مردم عزیز استان نیز با تمام توان و شوق خود از طرح زیر سایه خورشید و خادمان رضوی در کنار اولین سالگرد شهدای گمنام استقبال گسترده‌ای به عمل آوردند.
ایشان همچنین یاد و نام شهید خلبان عباس بابایی، حسین لشگری، شهدای دیپلمات و خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی شهید صارمی را گرای داشت و روز خبرنگار را به همه خبرنگاران تبریک گفت.

 برادری همچنین از تلاش رسانه ها و خبرنگاران برای بازتاب دادن اخبار نماز جمعه مخصوصا خبر جاده تکاب شاهیندژ تشکر کرد.

 حجت الاسلام برادری با تجلیل از مرحوم آیت الله حائری یزدی موسس حوزه علمیه قم در سالروز وفات آن عالم جلیل القدر گفت: تاسیس حوزه علمیه قم مقدمه برای حضور علاقمندان علوم و معارف اسلامی از کشورهای مختلف در قم شده و امروز شاهد تبلیغ و ترویج معارف قرآن و اهل بیت علیهم السلام در سراسر جهان هستیم.


 امام جمعه تکاب با تشکر از اعضای شورای اسلامی دوره چهارم از عملکرد آن ها در امر مدیریت شهری تجلیل کرد و همچنین از تلاش های جدی این روزهای شورا و شهردای بخاطر آسفالت خیابان ها و کوچه ها قدردانی کرد.

 برادری از بخشدار مرکزی به دلیل آسفالت داخل روستای اغولبیک و از بخشدار تخت سلیمان بخاطر ادامه پروژه جاده قره بلاغ تا بابانظر قدردانی کرد.

 حجت الاسلام برادری همچنین ازمعاون فرماندار و ادارات خدمات رسان نظیر شهرداری و اداره آب و فاضلاب جهت لوله کشی آب وادی رحمت اهل سنت نیز تشکر کرد.

امام جمعه تکاب در بخش پایانی خطبه ها با انتقاد از بی توجهی مسئولین استانی نسبت به دغدغه مردم در رابطه با جاده تکاب شاهیندژ گفت: متاسفانه دیروز ۴ نفر دیگر بر اثر تصادف در این جاده مصدوم شدند و می طلبد که مسئولان فکری اساسی کنند و خدمت به محرومین و مناطق محروم را بر اساس فرمایش حضرت امام و مقام معظم رهبری در اولویت قرار دهند.

نظام مشرفی
captcha