تخفیف پنجاه درصدی کلاس‌های جامعةالقرآن تبریز برای خانواده پاسداران
کد خبر: 3633884
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱

تخفیف پنجاه درصدی کلاس‌های جامعةالقرآن تبریز برای خانواده پاسداران

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: در قراردادی فرزندان و خانواده پاسداران با تخفیف پنجاه درصدی می‌توانند از ترم جدید در پائیز از خدمات مؤسسه جامعةالقرآن تبریز استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) سیدحامد شکوری، مدیر اجرایی جامعةالقرآن تبریز با اعلام این خبر گفت: در تازه‌ترین اقدام مؤسسه جامعةالقرآن تبریز، تفاهم‌نامه‌ای بین مؤسسه و مرکز فرهنگی خانواده سپاه عاشورا انعقاد شد.
وی ادامه داد: در این قرارداد فرزندان و خانواده پاسداران با تخفیف پنجاه درصدی می‌توانند از ترم جدید در پائیز از خدمات مؤسسه استفاده کنند.
شکوری افزود: این تفاهم‌نامه میان سرهنگ پاسدار خلیل باباشپور، مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه عاشورا و علی غفران‌نیا، مدیرعامل مؤسسه جامعةالقران والعترة  تبریز منعقد شد و زمان شروع قرارداد از اول مهرماه همزمان با شروع ترم پائیز خواهد بود.
مدیراجرایی جامعةالقرآن تبریز تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های روخوانی، روانخوانی، فصیح‌خوانی، تجوید مقدماتی، تجوید عملی و تجوید پیشرفته، صوت و لحن پایه و پیشرفته، حفظ عمومی موضوعی و تخصصی، به همراه جلسات عمومی و همگانی تدبر در قران و شرح نهج‌البلاغه است که فرزندان و خانواده پاسداران می‌توانند تخفیف پنجاه درصدی از آن استفاده کنند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۳
0
0
برگزاری کلاس‌های قرآنی اقدامی خوبی برای علاقمندان است
captcha