مجمع عمومی مشترک اتحادیه قرآنی مدغم خراسان شمالی تشکیل شد
کد خبر: 3637109
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲

مجمع عمومی مشترک اتحادیه قرآنی مدغم خراسان شمالی تشکیل شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مجمع عمومی مشترک اتحادیه قرآنی مدغم خراسان شمالی روز پنجشنبه، نهم شهریورماه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مجمع عمومی مشترک اتحادیه‌های قرآنی مدغم استان‌ خراسان شمالی طبق تقویم زمانبندی تشکیل مجمع عمومی مشترک اتحادیه‌های استان‌ها، پنج‌شنبه، نهم شهریورماه سال جاری، از ساعت 9 صبح با حضور 36 مدیر مؤسسه قرآنی دارای مجوز از تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت‌الاسلام خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی و فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همچنین حجت‌الاسلام کوششی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور و قنواتی، مدیر هماهنگی اتحادیه‌های تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت کشور تشکیل شد.

این جلسه با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز و در ادامه هر یک از مدیران کل ادارات تبلیغات و ارشاد به بیان مطالبی در خصوص اعمال ماه ذی‌الحجه و روز عرفه و همچنین روند ادغام اتحادیه‌ها و پیشرفت‌های فراروی مؤسسات پرداختند. پس از تشکیل هیئت رئیسه مجمع، هریک از کاندیداها، در مدت زمان تعیین شده 3 دقیقه به ارائه و بیان برنامه‌های خود پرداختند.

در این انتخابات 15 نفر برای هیئت مدیره و 4 نفر برای هیئت بازرسی اعلام آمادگی کرده بودند، که از مجموع آرای 36 نفر حاضر در جلسه به ترتیب آراء: لیلی شکرانی 33 رأی، مدینه قاسمی 18 رأی، محبوبه حسینی 17 رأی، هاجر هاشمی مکرم 16 رأی و رمضانعلی ایزانلو 16 رأی بعنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و احمد قلیزاده 11 رای و فاطمه آدینه پور 11 رای اعضای علی‌البدل هیئت مدیره و زهرا نور محمدی 25رای، رقیه اسفندیاری 23 رأی و فاطمه وحدانی 23 رأی به عنوان اعضای اصلی هیئت بازرسی و مریم مهری با 16 رأی عضو علی‌البدل هیئت بازرسی انتخاب شدند.

انتخاب مدیرعامل اتحادیه مدغم و همچنین تعیین احکام اعضای هیئت مدیره به نخستین جلسه اتحادیه مدغم موکول شد.

مجمع عمومی مشترک اتحادیه مدغم در خراسان شمالی تشکیل شد
captcha