24 کاندیدای هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه مدغم استان قم
کد خبر: 3640729
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸

24 کاندیدای هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه مدغم استان قم

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: 24 مدیر مؤسسه دارای مجوز ارشاد و تبلیغات اسلامی استان قم کاندیدای هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه مدغم این استان شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، طبق جدول زمان‌بندی تشکیل مجمع عمومی اتحادیه‌های مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان قم از سوی دبیرخانه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات، مقرر بود تا انتخابات اتحادیه مدغم این استان، پنج‌شنبه، 30 شهریورماه انجام شود.
اما به دلیل تداخل آن با ایام ماه محرم‌الحرام، این انتخابات به 22 شهریورماه موکول و مقرر شد این مجمع عمومی چهارشنبه هفته جاری در آستانه حضرت معصومه(س) با دعوت از 110 مدیر مؤسسه قرآنی دارای مجوز از ارشاد و تبلیغات اسلامی برگزار شود.
در حال حاضر 20 مدیر مؤسسه حائز شرایط کاندیدای هیئت مدیره و چهار نفر کاندیدای هیئت بازرسی اتحادیه مدغم استان قم شدند و تا کنون پنج جلسه کمیته نظارت استان متشکل از نمایندگانی چون میرعرب از ارشاد استان و سیدجواد عظیمی از تبلیغات اسلامی استان و حبیب‌الله عزیزی نماینده اتحادیه تشکل‌های قرآنی استان و حجت‌الاسلام برزگر پیشه، نماینده‌ای از سوی اتحادیه مؤسسات قرآنی استان در خصوص هماهنگی برنامه‌های مجمع عمومی و تأیید صلاحیت کاندیداها انجام شد.
تشکیل هیئت رئیسه، تصویب موارد پیشنهادی و نقاط قابل تغییر در اساسنامه استان، سخنرانی و معرفی کوتاه هر کدام از کاندیداها و سپس برپایی انتخابات و اخذ رأی‌گیری از جمله برنامه‌های مجمع عمومی این استان است.
مطالب مرتبط
captcha