شهید«حججی» نماد عزت ایران اسلامی است
کد خبر: 3637150
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

شهید«حججی» نماد عزت ایران اسلامی است

گروه معارف: امام جمعه نظرآباد شهید «محسن حججی» را نماد عزت ایران اسلامی دانست و گفت: اگر پای جان دادن برای حفظ آب و خاک و ناموس شیعه در میان باشد، «محسن حججی‌ها» جان خود را برسر دست گرفته و به میادین جنگ علیه باطل می‌روند و جان فدا می‌کنند.

حجت الاسلام جعفر محسن‌زاده، امام جمعه نظرآباد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، با اشاره به تحویل پیکر بی‌سر شهید عزیز «محسن حججی»، اظهار کرد: صاحبان کربلا با اراده‌ای پولادین و با عشق به خدای عالم برای اینکه سرنوشت بشریت را در طول تاریخ برای همیشه با عزت رقم بزنند، عاشقانه به سوی شهادت و به سوی مرگ می‌روند.
وی افزود: آنان به جهانیان درس آزادی و آزادگی و عزت می‌دهند که اکنون بعد گذشت سال‌ها می‌بینم شهید مظلوممان شهید «محسن حججی» با الهام از قیام عاشورا در راه حفظ دین جان می‌دهد و مثل اربابش حضرت امام حسین(ع) سر خود را فدای اسلام می‌کند.
این مسئول بیان کرد: حرکت شهید «محسن حججی» در اسارت اما با شجاعت و با غیرت، حرکت امام حسین را نشان می‌دهد که با عزت و با عظمت و سرافرازی به سوی شهادت و به سوی قربانگاه عشق حرکت می‌کند.
محسن‌زاده تاکید کرد: این ملت «محسن حججی» کم ندارد و اگر پای جان دادن برای حفظ آب و خاک و ناموس شیعه در میان باشد می‌بینید «محسن حججی‌»ها جان خود را برسر دست گرفته و به میادین جنگ علیه باطل می‌روند و جان فدا می‌کنند.
امام جمعه نظرآباد با اشاره به حفظ عفاف و حجاب توسط بانوان، گفت: برای حفظ چادر، برای حفظ عفاف و حجاب زحمات زیادی کشیده شده است، خون‌هایی ریخته شده است، همین شهید عزیزمان «محسن حججی» جان خود را برای حفظ عفاف و حجاب داد که به قول همسرشان می‌گفت«شهید من، همسر من، محسن من سر داد تا روسری از بین نرود، سر داد تا چادر روی سر ناموس شیعه بماند» بنابراین بر همه دختران و زنان ایران اسلامی واجب است به حرمت خون این شهید و دیگر شهیدانی که برای حفظ عفاف و حجاب، برای حفظ ناموس این مملکت جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و سر دادند حجاب و عفاف خود را حفظ کرده و ادامه رو راه این شهدا باشند.
captcha