جمع‌آوری 70 میلیون تومان نذورات مردمی برای همایش اربعین در فردیس
کد خبر: 3655944
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶

جمع‌آوری 70 میلیون تومان نذورات مردمی برای همایش اربعین در فردیس

گروه اجتماعی: مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات فردیس از جمع‌آوری 70 میلیون تومان نذورات نقدی و غیرنقدی شهروندان فردیسی برای همایش اربعین خبر داد.

علی شهبازی، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات فردیس در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهارکرد: از این 70 میلیون تومان، 40 میلیون به صورت غیرنقدی و 30 میلیون تومان به صورت نقدی جمع‌آوری شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه اتاق اصناف و شورا و شهرداری فردیس قول جمع‌آوری 30 میلیون تومان نذورات اتحادیه‌ها و شهرداری‌های این شهرستان را داده‌اند، افزود: فردیس در این همایش بزرگ سه موکب برپا می‌کند.
این مسئول با اشاره به اینکه شهروندان فردیسی در همایش بزرگ اربعین روزانه پذیرای 4 هزار زائر خواهند بود، تاکید کرد: یکی از موکب‌های این شهرستان در صحن حضرت زهرا و دیگری در نجف برپا شده و به صورت شبانه‌روزی از زائران پذیرایی می‌کند و یک ایستگاه صلواتی در این همایش از زائران با نوشیدنی‌های مختلف پذیرایی می‌کند.
شهبازی با بیان اینکه 3 هزار نفر از شهروندان فردیسی در این پیاده روی شرکت می‌کنند، خاطرنشان‌کرد: 45 نفر از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات فردیس برای خدمت‌گذاری به زائران در موکب‌ها اعزام می‌شوند.
وی با بیان اینکه فردیس شهرستانی تازه تاسیس است، افزود: شهروندان فردیسی تاکنون در تمام مراسم‌های این ستاد همکاری و مشارکت داشته‌اند و از مسئولان این شهرستان می‌خواهیم با ستاد بازسازی عتبات عالیات همکاری کنند.

captcha