کاشانه مجازی ساها در نمایشگاه مطبوعات
کد خبر: 3658396
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
اخبار بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات/ 87

کاشانه مجازی ساها در نمایشگاه مطبوعات

گروه فناوری اطلاعات: در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات علاوه بر حضور رسانه‌ها، غرفه‌های دیگری همچون دانشگاه‌ها، ادارات ارشاد و برخی از تامین‌کننده‌های رسانه‌ها از جمله غرفه ساها حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات علاوه بر حضور رسانه ها، غرفه‌های دیگری همچون دانشگاه‌ها، ادارات ارشاد و برخی از تامین‌کننده‌های رسانه‌ها حضور دارند از جمله این موارد: غرفه ساها است که در این دوره از نمایشگاه مطبوعات، بازدیدهای بالایی داشته است. این سامانه اتاق خبر ویژه رسانه‌ها را طراحی کرده است.
در این اتاق خبر امکاناتی برای کاربران آماده شده است تا کاربران قالب‌های جدیدی را که می‌خواهند، در مدت زمانی بسیار کوتاه، در اختیارشان قرار گیرد. همچنین هرگونه قالبی متناسب با ایام عزاداری، اعیاد و ...نیز در این فضا مهیا است که با یک کلیک ساده قابل تعویض می‌باشد.
یکی از کارشناسان این مجموعه به خبرنگار ایکنا گفت: مولفه‌های خروجی سایت و همان که به آن‌ها ویجت می‌گوییم با کمترین دانش فنی، قابل اضافه یا کم شدن است، همچنین در این فضا آمار بازدیدها و بازخوردها برای مدیران سایت، کاملا دقیق مشخص می‌شود به این صورت که با ارایه گزارشات متنوع معلوم می‌کند چه تعداد از بازدیدها واقعی بوده است و چه تعداد با رفرش صفحه، همچنین قابلیت دیگر این است فضای راحتی از جهت کار با پنل را برای کاربر فراهم آورده است. خبرها از خود کارتابل قابلیت اضافه شدن به کانال تلگرام را دارند، در بحث آپلود کردن از تکنولوژی‌هایی جدید استفاده کرده‌ایم، ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی و ... از قابلیت‌های این چهارچوب نرم‌افزاری است.  
وی افزود: چندین سطح امنیتی از منظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری داریم و از این نظر امنیت بالایی دارد، از نظر هزینه هم با توجه به امکاناتی که ارایه کرده‌ایم، مناسب است و برای کسانی که در نمایشگاه مطبوعات از خدمات ما استفاده کنند، تخفیف سی درصدی درنظر گرفته شده است. مجموعه‌هایی که تاکنون با ما کار کرده‌اند رضایت بالایی داشته‌اند و نیازهای آن‌ها را برآورده کرده‌ایم.
  
یادآور می‌شود بیست و سومین دوره نمایشگاه مطبوعات ۵ تا ۱۲ آبان ماه در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
asi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۵:۲۶
0
0
خیلی هم عالی
captcha