محفل مشترک قاریان ایرانی و عراقی در جاده «یا حسین(ع)»
کد خبر: 3661325
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
به مناسبت اربعین برگزار شد؛

محفل مشترک قاریان ایرانی و عراقی در جاده «یا حسین(ع)»

گروه بین‌الملل: محفل قرآنی مشترک اداره امور قرآن هیئت نیروهای بسیج مردمی عراق و گروه بین‌المللی تواشیح و هم‌نوایی «محمد رسول الله(ص)» از ایران در مسیر پیاده‌روی زوار اربعین در مسیر نجف به کربلا برگزار شد.

برگزاری محفل قرآنی حشد الشعبی عراق با حضور ایرانیان در مسیر اربعینبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری قرآنی قاف، این محفل قرآنی که با حضور ده‌ها تن از زائران اربعین حسینی و در موکب اداره امور قرآن هیئت نیروهای بسیج مردمی عراق برگزار شد، با تلاوت «محمد کرمانی»، قاری جوان کشورمان آغاز شد.

در ادامه این محفل، «سید یاسر علاق»، از قراء برجسته عراقی و «سیدهادی قاسمی»، از قراء جوان کشورمان به تلاوت قرآن پرداختند.
 
همچنین، «رحیم قربانی»، مسئول گروه هم‌خوانی و تواشیح «محمد رسول الله(ص)» طی سخنانی در محفل، از رشادت‌ها و مجاهدت‌های نیروهای بسیج مردمی عراق تمجید کرد و سخنرانی «محمد نجار»، رئیس اداره امور قرآن وابسته هیئت نیروهای بسیج مردمی عراق پایان‌بخش مراسم بود.
 
گفتنی است، این مراسم در موکب واحد قرآن نیروهای بسیج مردمی عراق در مسیر نجف اشرف به کربلای معلی برگزار شد و «محمد عطیه»، از فعالان قرآنی عراق اجرای آن را بر عهده داشت.

گروه بین‌المللی تواشیح و هم‌نوایی محمد رسول الله(ص) ۱۱ آبان‌ماه، همراه با کاروان قرآنی اربعین، رهسپار کشور عراق شدند تا در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی به اجرای برنامه بپردازند/.

captcha