آشنایی با مؤسسه قرآن و عترت «اسوه» تهران در نشست با یاوران وحی
کد خبر: 3666617
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲

آشنایی با مؤسسه قرآن و عترت «اسوه» تهران در نشست با یاوران وحی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: طی شانزدهمین نشست با یاوران وحی به معرفی عملکرد و دستاوردهای مؤسسه قرآن و عترت اسوه تهران پرداخته می‌شود.

آشنایی با مؤسسه قرآن و عترت «اسوه» تهران در نشست با یاوران وحی
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، این خبرگزاری در راستای رسالت و اشاعه فرهنگ قرآنی در حوزه‌های مختلف قرآنی، ادبی، سیاسی، هنری، اجتماعی، اقتصادی و ... و همچنین نیازسنجی مخاطبان و ضرورت‌های تبیین مفاهیم قرآنی و همچنین بیان دغدغه‌های مؤسسات قرآنی ـ مردمی و آشنایی مخاطبان این خبرگزاری با فعالیت‌های این تشکل‌های قرآنی ـ مردمی نشست‌هایی را با عنوان «با یاوران وحی» برگزار می‌کند.
لذا در شانزدهمین نشستی که فردا، پنجم آذرماه برپا می‌شود، به معرفی مؤسسه قرآن و عترت اسوه تهران پرداخته می‌شود. طی این جلسه به بیان عملکرد‌ها و گزارشی از فعالیت‌های این مؤسسه از بدو تأسیس تاکنون و همچنین چشم‌اندازی از  فعالیت‌هایش در سال‌‌های آینده و بیان دغدغه‌ها و درخواست‌هایشان از مسئولان مربوطه پرداخته می‌شود.
یادآور می‌شود، شانزدهمین نشست «با یاوران وحی» صبح فردا، پنجم آذرماه، ساعت ۱۰:۳۰ با حضور زهرا بادی، مدیر مؤسسه قرآن و عترت اسوه تهران در سالن اجتماعات خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) واقع در خیابان انقلاب، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر، پلاک ۸۵ برپا می‌شود.
مطالب مرتبط
captcha