شهید آیت‌الله دستغیب در بیان و عمل یك‌گونه بود/ شیراز از نظر روانی و ایمنی امن نیست
کد خبر: 3671274
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
دستغیب:‌

شهید آیت‌الله دستغیب در بیان و عمل یك‌گونه بود/ شیراز از نظر روانی و ایمنی امن نیست

گروه اجتماعی: رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با یادآوری فرا رسیدن سالروز شهادت آیت‌الله دستغیب گفت: شهید آیت‌الله دستغیب در بیان و عمل یک گونه بود و از مال دنیا چیزی نیندوخت و گنجینه‌ای جز یاد خدا نداشت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، سید احمدرضا دستغیب، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز امروز، 19 آذر در مراسم تجلیل از تولیدكنندگان برتر صدا و سیمای فارس در جشنواره تولیدات استانی رسانه ملی با اشاره به در پیش بودن 20 آذر و سالروز شهادت شهید محراب آیت‌الله سید عبدالحسین دستغیب، اولین امام جمعه‌ شیراز، گفت: شهید آیت‌الله دستغیب از شهدای با اخلاص و صادقی بود که جز در مسیر خدمت به مردم و خدا گام برنداشت و همواره مورد لطف امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری قرار داشت.
وی با یادآوری فرمایشات امام راحل درباره این معلم اخلاق، ادامه داد: شهید آیت‌الله دستغیب در بیان و عمل یک گونه بود و از مال دنیا چیزی نیندوخت و گنجینه‌ای جز یاد خدا نداشت.
دستغیب در ادامه سخنان خود گفت: شورای شهر و صدا وسیما فصل‌های مشترکی برای توسعه شهر و استان دارند که باید با هم افزایی در این فصول مشترک مسیر مطمئنی برای توسعه پیدا کرد.
وی ادامه داد: ساختن شهری ایمن، زیبا و با نشاط فصل مشترکی است که در برنامه‌های شورای شهر و صدا وسیما دیده می‌شود و نیازمند هم‌افزایی برای رسیدن به اهداف مشترك هستیم.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینكه این كلان‌شهر هم اکنون از نظر روانی و فیزیکی ایمن نیست و معلولان، کودکان و کهنسالان برای تردد مشکل دارند، گفت:‌ شیراز همیشه زیبا بوده و همچنان زیباست و پتاسیل لازم برای تبدیل شدن به زیباترین شهر دنیا را دارد.
دستغیب به سابقه زندگی قومیت ‌‌ها در شیراز اشاره كرد و گفت: زندگی چند صد ساله اقوام مختلف در شهر شیراز بدون هر مشکلی نشان می‌دهد شیراز ظرفیت لازم برای تبدیل شدن به شهری با شاخص‌های بین المللی را دارد.
وی اعتقاد دارد كه صدا وسیما باید ارتباط سه سویه بین شهرداری، شورای شهر و مردم ایجاد کند و هویت تاریخی و فرهنگی شیراز را به نسل آینده انتقال دهد‌؛ شورا نمی‌تواند جزیره‌ای عمل كند و نیازمند همراهی همه‌ رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی برای رشد توسعه شهروندی است.

captcha