برپایی نمایشگاه‌های نوآوری در عرصه سوادآموزی/فعالان سوادآموزی تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3671804
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
دالوند خبرداد:

برپایی نمایشگاه‌های نوآوری در عرصه سوادآموزی/فعالان سوادآموزی تجلیل می‌شوند

گروه فرهنگی: معاون سوادآموزی لرستان از برپایی نمایشگاه‌های نوآوری در عرصه سوادآموزی طی هفته سوادآموزی در استان خبر داد و گفت: دیدار با خانواده‌های شهدای سوادآموزی، تجلیل از رسانه‌های برتر، فعالان سوادآموزی و چهره‌های موفق سوادآموزی از برنامه‌های گرامیداشت هفته سوادآموزی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، هاشم دالوند، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان لرستان دوشنبه، 20 آذرماه در نشست هماهنگی بزرگداشت هفته سوادآموزی استان لرستان با گرامیداشت هفتم دی ماه سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی از اجرای برنامه‌های هفته سواد آموزی با مشارکت کمیته‌های استانی در سطح مناطق و شهرستان‌ها خبر داد.
وی افزود: هم‌زمان با سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی و هفته بزرگداشت سواد آموزی ویژه‌برنامه‌هایی با مشارکت کمیته استانی در سطح مناطق و شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.
دالوند دیدار با نماینده ولی‌فقیه، ائمه جمعه و جماعات، نشست با اصحاب رسانه، تجلیل از برترین‌های عرصه سوادآموزی و ... را ازجمله برنامه‌های گرامیداشت هفته سوادآموزی بر شمرد.
وی در ادامه از برپایی نمایشگاه‌های نوآوری در عرصه سوادآموزی و تبیین و تشریح خدمات و دستاوردهای نهضت سوادآموزی خبر داد و اضافه کرد: دیدار با خانواده‌های شهدای سوادآموزی با هدف پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت، تجلیل از رسانه‌های برتر در عرصه تبلیغ سوادآموزی، تجلیل از فعالان سوادآموزی و تجلیل از چهره‌های موفق، آموزش دهندگان ازجمله برنامه‌های دیگر گرامی‌داشت هفته سوادآموزی است.
معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان در ادامه رویکرد سوادآموزی را بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و رسانه‌های ارتباط جمعی برشمرد و اظهارکرد: در این راستا تعاملات مختلفی با دستگاه‌های اجرایی صورت گرفته است که نتایج خوبی هم در بر داشته است.
وی در ادامه اختصاص بخشی از خطبه‌های نماز جمعه به موضوع سوادآموزی را از دیگر برنامه‌هایی دانست که در هفته گرامیداشت سوادآموزی اجرا می شود
دالوند گفت: نهضت سوادآموزی مولود انقلاب و از برکاتی است که به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب پایه‌گذاری شده است و انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی و آحاد مردم ما را در این راستا یاری کنند.

captcha