محسن ورمزیار در گفتوگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) ازهمدان، از ثبت نام بیش از هزارو700 دانشگاهی برای سفر به عتبات عالیات در این دوره خبر داد.
وی با بیان اینکه در این دوره طبق سنوات گذشته، 12 کاروان از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاهها برای سفر به عتبات اعزام خواهند شد، اضافه کرد: در مجموع 480 نفر در این دوره عازم سفر عتبات میشوند.
وی ادامه داد: متقاضیان برای ثبت نام در هجدمین دوره سفر دانشگاهیان میتوانند تا فردا به نشانیwww.labbayk.ir مراجعه و ثبت نام خود را انجام دهند.
ورمزیار خاطرنشان کرد: ثبت نام در پنج گروه دانشگاهیان سراسر کشور شامل اساتید، متاهلین،دانشجویان دختر ،پسران دانشجو و کارمندان دانشگاهها انجام میشود که متقاضیان میتوانند شیوه سفر خود را به صورت زمینی ویا هوایی در سایت لبیک انتخاب کنند.
وی در پایان با بیان اینکه اعزام از 10 بهمن آغاز خواهد شد افزود: شمار متقاضیان برای ثبت نام در دوره هجدهم نسبت به دورههای مشابه قبلی تقریبا اندکی افزایش یافته است.