مردم مطالبات خود را از مبادی قانونی پیگیری کنند
کد خبر: 3678054
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱

مردم مطالبات خود را از مبادی قانونی پیگیری کنند

گروه سیاست: مسئول فرهنگی دانشگاه فرهنگیان همدان با تاکید بر اینکه فشار اقتصادی بر اقشار ضعیف جامعه کاملا محسوس است افزود: مردم باید مطالبات خود را از مبادی رسمی و قانونی پیگیری کنند.

فرهاد نظری مسئول فرهنگی دانشگاه فرهنگیان همدان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا)از همدان، تصریح کرد: برخی از افرادی که در تجمعات حضور پیدا می‌کنند دچار مشکلات اقتصادی هستند امابرخی دیگر با حضور خود در حقیقت آب در آسیابان دشمن میریزند و درصدد تحقق اهداف دشمن هستند.
وی با تاکید بر اینکه نباید زمینه نفوذ دشمن و رسیدن به اهدافش را در درون کشور فراهم کنیم افزود: دشمنان نظام از این موضوعات برداشت‌های منفی علیه نظام دارند بنابراین مردم باید آگاه باشند و تحقق اهداف دشمن را با دستان خود رقم نزنند.
وی ادامه داد: مردم می‌توانند از طریق تلفن، سایت ریاست جمهوری و مکاتبه با نمایندگان مجلس درخواست‌های به حق خود را مطالبه کنند و نمایندگان مردم نیز از دولت بخواهد برای حل چنین مشکلاتی گام بردارد.
رسالت بسیج تنویر افکار عمومی است
نظری با تاکید بر اینکه در چنین شرایطی بسیجیان وظیفه تنویر افکار عمومی را بر عهده دارند افزود: آگاه‌سازی جامعه رسالت اصلی مسئولین و دست‌اندرکاران نظام است.
وی درباره رسالت مسئولین نیز گفت: مسئولین به جای اینکه در چنین شرایطی مقصر را رقبای خود بدانند، باید مسکن‌های قوی و مقطعی به جامعه تزریق کنند تا مردم با شنیدن خبرهای خوش امیدوار باشند چراکه برازنده مسئولین ارشد نیست که چنین سخنانی را بر زبان بیاورند.
وی تاکید کرد: مردم از طریق رسانه‌های ارتباط جمعی آگاهند و مسئولین باید مراقب سخنان و عملکرد خود باشند وحتی با بروز چنین مشکلات اقتصادی در جامعه از مردم عذرخواهی کنند.

captcha