بهره‌مندی 1300 حافظ معلول از نرم‌افزار هوشمند«نورنی»
کد خبر: 3685430
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲

بهره‌مندی 1300 حافظ معلول از نرم‌افزار هوشمند«نورنی»

گروه بین‌الملل: هزار و سیصد معلول مسلمان در دو سال گذشته با استفاده از نرم‌افزار هوشمند قرآنی دو زبانه عربی و انگلیسی نورنی (Nawreni) توانستند حافظ کل قرآن شوند.

بهره‌مندی 1300 حافظ معلول از نرم‌افزار هوشمند«نورنی»به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روزنامه «سبق» عربستان؛ نرم‌افزار هوشمند «القرآن نورنی؛ قرآن مایه نورانیت من» که برای معلولان نابینا و ناشنوا و به منظور رشد توانمندی‌ها و مهارت‌های آنان طراحی و تولید شده است در نوع خود و در سطح جهانی کم‌نظیر تلقی می‌شود.

این نرم‌افزار برای گوشی‌های هوشمند دارای سیستم عامل انروید و IOS طراحی شده و کاربر را از صرف هزینه‌های مختلف شرکت در کلاس‌ها و استفاده از وسایل آموزشی بی‌نیاز می‌کند.

عملکرد این نرم افزار به این صورت است که کاربر معلول می‌تواند خدمات آموزشی و حفظ قرآن کریم را به وسیله آن استفاده کند. افراد نابینا از طریق آموزش‌های صوتی و افراد ناشنوا از طریق زبان اشاره می‌توانند از این نرم افزار بهره‌مند شوند.

این نرم افزار به همت انجمن «خیرکم» شهر «جده» عربستان طراحی و تولید شده و در فروشگاه‌های مجازی دانلود نرم‌افزارهای گوشی‌های هوشمند و Google Play Store قابل دسترسی است/.

بهره‌مندی 1300 حافظ معلول از نرم‌افزار هوشمند«نورنی»

captcha