31 خرداد؛ زمان برپایی مجمع عمومی اتحادیه کشوری
کد خبر: 3704993
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
حسن محمدی خبر داد:

31 خرداد؛ زمان برپایی مجمع عمومی اتحادیه کشوری

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ مدیر‌عامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور از برپایی مجمع عمومی اتحادیه کشوری در 31 خرداد‌ماه خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از اتقان‌نیوز، حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور با بیان اینکه برای برپایی مجمع عمومی اتحادیه کشوری از نظر قانونی و حقوقی ملزم به رعایت برخی مقدمات هستیم، گفت: همه این مسائل حقوقی از جمله مسئله ثبت اتحادیه، همچنین مسئله انتخاب و دعوت از نمایندگان استان‌ها برای حضور در مجمع در اساس‌نامه سازمان  به صورت زمان‌بندی، مشخص شده و قاعدتاً با نظر به تاریخ پیش‌بینی شده قبلی 20 و 21 اردیبهشت‌ماه، برپایی مجمع کشوری در این زمان اندک غیرممکن بود، بنابراین با رایزنی‌هایی که صورت گرفت، در جلسه کمیته ادغام، تاریخ 31 خرداد‌ماه به‌عنوان زمان نهایی مجمع کشوری تعیین شد.

31 خرداد؛ زمان برپایی مجمع عمومی اتحادیه کشوری

محمدی  ادامه داد: خوشبختانه مقدمات برپایی مجمع طبق روال در حال انجام است و طی هفته جاری سه جلسه مهم داشتیم، بحث شیوه‌نامه و نقد و بررسی شیوه‌نامه تشکیل مجمع عمومی به اتمام رسیده، امیدواریم در جلسه بعد این شیوه‌نامه نهایی و به استان‌ها ابلاغ شود.

وی همچنین با اشاره به نحوه حضور مؤسسات در مجمع عمومی اتحادیه کشوری گفت: پس از بحث و گفت‌وگوی فراوان درخصوص نحوه حضور مؤسسات و سهمیه هر یک از استان‌ها در مجمع عمومی، مقرر شد، براساس تعداد مؤسسات هر استان، حداقل 5 و حداکثر 20 نماینده از هر استان جهت حضور در مجمع حضور یابند.

محمدی ابزار امیدواری کرد، به زودی دعوت از این نمایندگان نیز آغاز خواهد شد.

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در پایان گفت: در رابطه با کاندیدای هیئت مدیره اتحادیه کشوری نیز، براساس تصمیم کمیته ادغام همان ضوابط کاندیدای هیئت مدیره استان‌ها را در نظر خواهیم گرفت.

 انتهای پیام

captcha