شهادت 2 مرزبان در مرز میرجاوه
کد خبر: 3706352
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

شهادت 2 مرزبان در مرز میرجاوه

گروه فرهنگی- بامداد امروز مرزبانان ایران اسلامی با اشرار و تروریست‌هایی که قصد عبور از مرز کشورمان را داشتند درگیر شده و در این عملیات، 2 مرزبان و 2 بسیجی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، بامداد امروز مرزبانان ایران اسلامی با اشرار و تروریست‌هایی که قصد عبور از مرز کشورمان را داشتند درگیر شده و در این عملیات، 2 مرزبان و 2 بسیجی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
سرگرد ابوالحسن ضیایی، معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی استان در این خصوص بیان کرد: در این درگیری که بین ساعات 1 تا 3 بامداد سه‌شنبه صورت گرفت، استوار یکم وحید حسین‌زاده و سرباز وظیفه ابوالفضل غلام پور به‌همراه 2 بسیجی طرح امنیت به شهادت رسیدند.
وی با بیان اینکه در این درگیری یکی از نیروهای مرزبانی به نام علی رضایی نیز از ناحیه دست مجروح شد، ادامه داد: نیروهای مرزبانی همیشه با تجهیزات و امکانات در منطقه حضور دارند و اجازه هیچ گونه تجاوزی را به اشرار مسلح و گروه‌های معاند نظام نخواهند داد.
معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی استان اظهار کرد: این درگیری در بخش مرزی ریگ ملک شهرستان میرجاوه میل ۸۹، حد فاصل پاسگاه چاه لشکر رخ داد.
اسامی شهدای این عملیات عبارتند از:
استوار یکم وحید حسین‌زاده
سرباز وظیفه ابوالفضل غلام‌پور
بسیجی زکریا نوتی‌زهی
بسیجی محمود رجب‌نیا

انتهای پیام

captcha