مصرف صحیح و بهینه منابع انرژی گامی در راستای تحقق شعار سال
کد خبر: 3709639
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸

مصرف صحیح و بهینه منابع انرژی گامی در راستای تحقق شعار سال

گروه اقتصاد ـ مدیرعامل شرکت گاز لرستان با بیان این‌که «حمایت از کالای ایرانی» فراتر از خرید کالای ایرانی است و می‌توان گفت مصرف صحیح و بهینه منابع انرژی ازجمله آب، برق و گاز حرکت درست در راستای تحقق عینی این شعار است، گفت: گازرسانی به واحدهای صنعتی استان در سال‌جاری از حرکت‌های جدی شرکت گاز در راستای حمایت از تولید داخل و تحقق این شعار خواهد بود.

مصرف صحیح و بهینه منابع انرژی گامی در راستای تحقق شعار سال

به گزارش ایکنا از لرستان، غلامرضا لطفعلیان، مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری و نام‌گذاری سال با عنوان «حمایت از کالای ایرانی»، گفت: حمایت از کالای ایرانی نباید فقط در حد یک شعار باقی بماند و با توجه به این‌که چرخ اقتصاد یک کشور بر پایه تولید استوار است لذا همه ما باید با خرید و تبلیغ کالای ایرانی از آن به معنای واقعی حمایت‌ کنیم.
وی افزود: حمایت از کالای ایرانی در فرمایشات مقام معظم رهبری فراتر از خرید کالای ایرانی است و می‌توان گفت مصرف صحیح و بهینه منابع انرژی ازجمله آب، برق و گاز حرکت درست در راستای تحقق عینی این شعار است که با ترویج فرهنگ مصرف بهینه و صحیح منابع انرزی می‌توان گامی بزرگ در این مسیر برداشت.
لطفعلیان اضافه کرد: مردم انتظارات ویژه‌ای از دستگاه‌های خدماتی دارند بنابراین هدف‌گذاری ما در سال جدید باید ارتقای کیفیت خدمات باشد .
مدیرعامل شرکت گاز لرستان با اشاره به توانایی‌های فنی و تخصصی شرکت‌های تولید‌کننده تجهیزات مورد نیاز گازرسانی، گفت: یکی‌از اهداف ما در سال‌جاری تقویت شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات است .
وی افزود: تقویت پیمانکاران اجرایی نیز می‌تواند موجب رشد و شکوفایی استان شود و امید است شرکت گاز استان نیز در کنار سایر ارکان دولت در استان لرستان بتواند گامی در عمل به منویات مقام معظم رهبری بردارد .
مدیر عامل شرکت گاز لرستان اظهارکرد:  گازرسانی به واحدهای صنعتی استان در سال‌جاری از حرکت‌های جدی شرکت گاز در راستای حمایت از تولید داخل و تحقق این شعار خواهد بود.

انتهای پیام

captcha