ایکنا؛ میزبان مؤسسه کوثر در نشست «با یاوران وحی»
کد خبر: 3710063
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲

ایکنا؛ میزبان مؤسسه کوثر در نشست «با یاوران وحی»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ بیست و هفتمین نشست با یاوران وحی، امروز 9 اردیبهشت‌ماه به معرفی مؤسسه کوثر شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری می‌پردازد.

به گزارش ایکنا؛ این خبرگزاری در راستای رسالت و اشاعه فرهنگ قرآنی در حوزه‌های مختلف قرآنی، ادبی، سیاسی، هنری، اجتماعی، اقتصادی و ... و همچنین نیازسنجی مخاطبان و ضرورت‌های تبیین مفاهیم قرآنی و همچنین بیان دغدغه‌های مؤسسات قرآنی ـ مردمی و آشنایی مخاطبان خود با فعالیت‌های این تشکل‌های قرآنی ـ مردمی نشست‌هایی را با عنوان «با یاوران وحی» برگزار می‌کند.

ایکنا میزبان مؤسسه کوثر در نشست «با یاوران وحی»
لذا در بیست و هفتمین نشستی که امروز، 9 اردیبهشت‌ماه برپا می‌شود، به معرفی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت کوثر شهرستان لردگان پرداخته می‌شود. طی این جلسه به بیان عملکرد‌ها و گزارشی از فعالیت‌های این مؤسسه از بدو تأسیس تاکنون و همچنین چشم‌اندازی از فعالیت‌هایش در سال‌‌های آینده، بیان دغدغه‌ها و درخواست‌هایشان از مسئولان مربوطه پرداخته می‌شود.
یادآور می‌شود، بیست و هفتمین نشست «با یاوران وحی» یکشنبه، نهم اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۱ صبح با حضور رضوان سهرابی، مدیریت مؤسسه کوثر در خبرگزاری ایکنا واقع در خیابان انقلاب، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر، پلاک ۸۵ برپا می‌شود.
انتهای پیام

captcha