حال عمومی آیت‌الله ایمانی رو به بهبودی است
کد خبر: 3711447
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
اجرایی:

حال عمومی آیت‌الله ایمانی رو به بهبودی است

گروه اجتماعی ـ مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی شیراز با اشاره به بستری شدن آیت‌الله ایمانی در یكی از بیمارستان‌ها گفت: بحمد الهی حال عمومی ایشان رو به بهبودی است.

به گزارش ایكنا از فارس، اكبر اجرایی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی شيراز امروز، 15 ارديبهشت‌ماه با اشاره به بستری شدن آیت‌لله اسدالله ایمانی در یکی از بیمارستان‌های این دانشگاه گفت: با توجه به اینکه هم‌اینک نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز به دلیل سابقه بیماری کلیوی در بیمارستان بستری است حال عمومی وی رو به بهبودی است و روند ارائه خدمات درمانی ادامه دارد.
وی، مراقبت ازوی توسط گروه فوق تخصصی پزشکان در بیمارستان قوق تخصصی درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی را ضروری توصیف کرد و افزود: به گفته پزشک وی، امام جمعه شیراز در مقایسه با روزهای اول بستری، در حال حاضر از وضعیت جسمی مناسب‌تری برخوردار و نیاز به مراقبت بیشتری دارد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: آیت‌الله ایمانی، از چند روز قبل به دلیل بیماری در بیمارستان بستری و تحت مراقبت پزشکی قرار گرفته است.
وی با اشاره به علت حضور خود در بیمارستان جهت عیادت از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز گفت: با توجه به اینکه امروز هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای بازدید ازمنطقه داراب در سفر کاری به سر می‌برند به‌عنوان نماینده رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز مأمور شدم تا از نحوه وضعیت درمانی ایشان مطلع شوم وموضوع را به هیئت رئیسه دانشگاه اطلاع دهم.
این مقام مسئول با اشاره به اعیاد فرخنده‌ شعبانیه از تمامی مردم خواست برای شفای عاجل تمامی بیماران و آیت‌الله ایمانی دست به دعا شوند.
انتهای پیام

captcha