حمایت 419 حامی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد خنداب
کد خبر: 3712895
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷
کریمی خبر داد:

حمایت 419 حامی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد خنداب

گروه اجتماعی- رئیس کمیته امداد شهرستان خنداب گفت: 419 حامی در سال گذشته از 146 کودک یتیم تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان حمایت کردند.

حمایت 419 حامی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد خنداببه گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، سعید کریمی، رئیس کمیته امداد شهرستان خنداب، با بیان اینکه طرح «اکرام ایتام» طرحی انسان دوستانه برای یاری و حمایت از کودکان بی‌سرپرست است، گفت: خیران می‌توانند با مشارکت در این طرح خداپسندانه حامی معنوی و مادی یک یا چند یتیم شوند و با پرداخت ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به‌ حساب یتیم مورد نظر دل ایتام را شاد کنند.
وی با اشاره به اینکه 419 حامی در سال گذشته از 146 کودک یتیم تحت حمایت کمیته امداد شهرستان خنداب حمایت کردند، افزود: طی سال گذشته 415 میلیون تومان توسط این حامیان به ایتام تحت حمایت پرداخت ‌شده است.
کریمی ضمن تشکر از خیران و حامیان بیان کرد: حامیان طرح‌های «اکرام ایتام» و «محسنین» علاوه بر پرداخت کمک‌های نقدی، برای رفع مشکلات تحصیلی، مسکن و جهیزیه فرزندان معنوی خود نیز ماهیانه به شیوه‌های گوناگون اقدام می‌کنند.
وی در پایان گفت: کمیته امداد نهادی مردمی و خدمت رسان به محرومان است که کمک به ایتام و خانواده‌های آن‌ها و جذب حامی برای حمایت بیشتر از آن‌ها از جمله فعالیت‌های اجتماعی و انسان دوستانه این نهاد مقدس است.
انتهای پیام

captcha