عرضه قلم‌ هوشمند در کنار قرآن‌های نفیس وزیری و الباری/ استقبال بازدیدکنندگان نمایشگاه
کد خبر: 3713177
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰

عرضه قلم‌ هوشمند در کنار قرآن‌های نفیس وزیری و الباری/ استقبال بازدیدکنندگان نمایشگاه

گروه بین‎الملل – عرضه قلم‌ هوشمند در کنار قرآن‌های نفیس وزیری و الباری در سی و‌ یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نظر بازدیدکنندگان نمایشگاه را به خود جلب کرده است.

توسعه قابلیت‌های قلم هوشمند قرآنی/قرآن‌های هنري خواندنی می‌شوند

محسن رشیدی، توزیع کننده و نماینده شرکت قلم‌ هوشمند قرآنی«امین» در گفت و گو با ایکنا گفت: عرضه قرآن‌های نفیس وزیری و الباری در قطع‌های مختلف و به صورت طلاکوب شده و یا در کاغذهای عطری و موج دار در نمایشگاه کتاب نظر بازدیدکنندگان بسیاری را به خود جلب کرده است؛ جلد قرآن نفیس الباری که در قطع بزرگ منتشر می‌شود از جنس چرم است و آیه «و ان یکاد» و سوره حمد بر روی آن نگاشته شده‌ است.

وی افزود: در کنار قرآن‌های الباری در قطع بزرگ، قلم هوشمند 8 گیگابایتی اضافه شده که قابلیت استفاده از گوشی(هندزفری) دارد؛ این قلم توانایی خواندن نهج‌البلاغه، کتاب آموزش قرآن، گنجینه تلاوت‌های مجلسی، دانشنامه قرآن و شجره طوبی را نیز دارد.

رشیدی در خصوص اهمیت اضافه شدن قلم هوشمند به این مجموعه گفت: با توجه به اینکه جنس کاغذ برخی از قرآن‌های نفیس برای رعایت زیبایی، موج دار و براق هستند، لذا چشم به راحتی نمی‌تواند کلمات موجود در صفحه را ببینید به این ترتیب با اضافه شدن قلم هوشمند، این مجموعه از حالت هنری صرف خارج می‌شود تا خواندن قرآن با کمک صدای قلم آسان شود.

وی افزود: علاوه بر قلم هوشمند، لوح‌‌های فشرده‌ای به این مجموعه افزوده شده که شامل تلاوت قرآن به 10 زبان است. مخاطبان اصلی قرآن‌های نفیس الباری به خصوص در قطع بزرگ و طلاکوب شده، سفارت‌های کشورهای مختلف در سراسر دنیا و به خصوص کشورهای اسلامی هستند به همین دلیل با حفظ زیبایی رسم‌الخط قرآن، ترجمه‌های مختلف به زبان‌های کردی، روسی، انگلیسی، فرانسوی، اندونزیایی، تایلندی، اردو، ترکی و پشتو را به صورت لوح‌های فشرده به مجموعه اضافه کردیم.

رشیدی در پایان گفت: در کنار قرآن نفیس الباری، مجموعه قرآن نفیس وزیری، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه نیز در نمایشگاه کتاب عرضه کرده‌ایم که مورد استقبال زوج‌های جوان، کارمندان اداره‌ها ، نهادها و عموم مردم قرار گرفته است.

 

captcha