
به گزارش ایکنا؛ مستند شهیدان شیخ محمد تهرانی و مهدی بداغی به همت ستاد کنگره بزرگداشت ۳۰۰۰ شهید استان سمنان تولید شده است.
شهید محمد تهرانی متولد سال ۱۳۳۴ شاهرود و طلبه بود که در عملیات «والفجر ۳» در ۱۵ مرداد ماه سال ۱۳۶۲ در مهران شربت شهادت را نوشید و در گلزار شهدا شاهرود آرام گرفت.
شهید مهدی بداغی هم در سال ۱۳۴۹ در روستای دیزج شاهرود متولد و محصل بود که در چهارم فروردین سال ۱۳۶۶ در عنلیات پدافندی در شلمچه به همرزمانش شهیدش پیوست. پیکر او در گلزار شهدا شاهرود آرام گرفت.
انتهای پیام