مخالفت آمریکا با صدور بیانیه شورای امنیت درباره کشتار فلسطینیان
کد خبر: 3714571
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

مخالفت آمریکا با صدور بیانیه شورای امنیت درباره کشتار فلسطینیان

گروه بین‌الملل ـ منابع خبری از مخالفت آمریکا برای صدور بیانیه شورای امنیت در محکوم کرده کشتار مردم فلسطین در غزه و اجرای تحقیقات مستقل در رابطه با حوادث روز گذشته خبردادند.

مخالفت آمریکا با صدوربیانیه شورای امنیت درباره کشتار فلسطینیان

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری روسیا الیوم؛ رسانه‌های خبری با اعلام این خبر، بخش‌هایی از پیش نویس این بیانیه را منتشر کردند.

در بخش‌هایی از این بیانیه با اشاره به ابراز تاسف شورای امنیت نسبت به کشتار شهروندان فلسطینی در زمان عمل به حق خود در برگزاری اعتراضات مسالمت‌آمیز، آمده است: اعضای شورای امنیت خواستار تحقیق مستقل و شفاف در رابطه با این مسئله و به منظور محاکمه عاملان آن است.

در همین رابطه خبرگزاری آسوشیتد پرس اعلام کرد: نماینده دائم فلسطین در شورای امنیت خواستار محکومیت کشتار مردم فلسطین و نماینده اسرائیل خواستار محکومیت حماس شد.

نشست فوق العاده شورای امنیت به درخواست کویت بعد از ظهر امروز (25 اردیبهشت ماه) به منظور بررسی حوادث غزه و بازتاب‌های آن برگزار می‌شود.

 یادآور می‌شود: براساس آمار وزارت بهداشت فلسطین در تظاهرات روز گذشته مردم فلسطین در غزه در محکومیت انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس و همزمان با هفتادمین سالروز روز نکبت، 58 نفر از شهروندان فلسطینی شهید و 2771 نفر مجروح شدند.

 انتهای پیام

captcha