برنامه‌های متنوعی در کانون‌های مساجد یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 3717027
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸
به مناسبت سوم خرداد:

برنامه‌های متنوعی در کانون‌های مساجد یزد اجرا می‌شود

گروه فرهنگی- مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان یزد گفت: به مناسبت سوم خرداد برنامه‌های متنوعی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می‌شود.

برنامه‌های متنوعی در کانون‌های مساجد یزد اجرا می‌شود

به گزارش ایکنا از یزد به نقل از کانون مساجد، حجت الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد ضمن گرامیداشت سالروز «سوم خرداد» اظهار کرد: سوم خرداد از جمله کلید واژگانی است که میتوان ایران اسلامی را با این کلمات شناخت.
وی افزود: سوم خرداد روزی تاثیر گذار بر استقلال و آزادی ایران اسلامی است که مردم عزیز کشور از خرد و کلان برای حفظ مرزهای جغرافیایی و همچنین عزت اسلامی و ایرانی خود، حتی از جان عزیز خود گذشتند تا اصول اصیل انسانی در سایه اسلام و قرآن باقی بماند.
مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد یادآور شد: روز سوم خرداد یک مدل و پارادایم برای نسل امروز است که با الگو گیری از قالب همگرایی و هم افزایی ملی که همان اتحاد و انسجام در برابر دشمنان این خاک و میهن است، میتواند در میدان جنگ و جدال امروز نیز با تکیه بر اسلامیت و ایرانیت خود و نیز همگرایی و هم افزایی ملی از ناموس فرهنگ خود در مقابل دشمنان دفاع عملی داشته باشد.
حجت الاسلام گرجی با اشاره به برنامه های دبیرخانه کانون های مساجد یزد به این مناسبت گفت: ما در کانون های خود برنامه های بصیرتی و فرهنگ و هنری متفاوتی را دنبال می کنیم که از جمله آنها میتوان محافل انس با قرآن، غبارروبی قبور مطهر شهدا، یادواره شهدا و ... نام برد.
وی افزود: برگزاری تئاتر با موضوع دفاع مقدس، مسابقات کتاب خوانی و پیامکی، سخنرانی امامان جماعت مساجد نیز از جمله برنامه های دیگر ما است که در بیش از 810 کانون فرهنگی دنبال می شود.
مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد گفت: با توجه با همزمانی با ایام ماه مبارک رمضان، کانون های فرهنگی هنری برنامه های خود را بیشتر در زمان اذان مغرب و عشا دارند تا از این طریق نیز جذب مخاطب داشته باشند و روزه داران را با برنامه های خود آشنا کنند.

captcha