رفع مشکلات شهروندان به دغدغه همه مسئولان تبدیل شود
کد خبر: 3717163
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵
آرگیو:

رفع مشکلات شهروندان به دغدغه همه مسئولان تبدیل شود

گروه اجتماعی ـ معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: رفع مشکلات شهروندان و خدمت بی‌منت به مردم باید به دغدغه تک تک مسئولان و کارکنان شهرداری تبدیل شود.

رفع مشکلات شهروندان به دغدغه همه مسئولان تبدیل شود

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز، حسین آرگیو، معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز در آئین معارفه معاون عمرانی شهرداری منطقه 4، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فصل خودسازی و بهره‌گیری از برکات بی‌بدیل این ماه برای رسیدن به کمال در خلقت بشریت است.
وی افزود: تک تک کارکنان شهرداری باید از این ماه مبارک به‌طور کامل برای بالا بردن روحیه خود در راستای خدمت بی‌منت استفاده کنند.
معاون فنی و عمرانی شهردار شیراز با تأکید بر اینکه مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی نعمت است، گفت: در این نظام مقدس، مسئولیت برای آقایی کردن و فخر فروشی به کسی اعطا نمی‌شود و در نظام جمهوری اسلامی نگاه آمرانه در مسئولین خطا است.
آرگیو با بیان اینکه ما نیز در شهرداری شیراز باید از این موقعیت به دست آمده برای خدمت استفاده کنیم و رضایت خداوند و رضایت شهروندان را مدنظر قرار دهیم، گفت: باید از این فرصت که اندک و گذراست، نهایت بهره را ببریم.
وی با اشاره به اینکه مسئولیت، تلاش شبانه‌روزی می‌طلبد، بیان کرد: پست‌ها و وظایف خاص و حساس نیازمند کار شبانه‌روزی است و محدودیت زمانی نمی‌توان برای آن متصور بود و نگه‌داری و ساخت و ساز شهر و رفع نواقص و ایرادات محدود به زمان و شب و روز نمی‌شود.
معاون فنی و عمرانی شهردار شیراز با بیان اینکه برنامه‌ریزی سال 97 در چارچوب بودجه و بر اساس برنامه است، گفت: پروژه‌های کلان در معاونت فنی و عمرانی و پروژه‌های کوچکتر در مناطق و سازمان‌ها انجام می‌شود که همه ملزم به پیروی از برنامه و بودجه مصوب هستیم.
آرگیو گفت: عدم واگذاری اجرای پروژه‌ها به افراد خاص و برگزاری مناقصات طبق تاکید شهردار شیراز برای دستیابی به شهرداری شیشه‌ای و عملکرد شفاف در اولویت است که گام به گام به آن سمت حرکت می‌کنیم.
وی با بیان اینکه عجله‌ای برای افتتاح زودهنگام پروژه‌ها نداریم، اظهار کرد: قرار بر این است پروژه‌های کوچک و بزرگ برای استفاده بهینه شهروندان ساخته شود و به بهره‌برداری برسد نه اینکه ابزاری باشد برای مطرح شدن مدیران.
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز با تأکید بر اینکه توزیع عادلانه پروژه‌ها مدنظر قرار دارد و نیازسنجی روزانه برای بازپیرایی فضاهای شهری انجام می شود که این باید مدنظر مسئولان مناطق باشد، گفت: هدف این است که محلات از نظر ویژگی‌های زیست پذیری ارتقا یابند.
آرگیو اظهار کرد: شهروندان باید در محله خود از حداقل امکانات که داشتن آسفالت مناسب، سراهای محله و فرهنگسرا و زیبایی محله است برخوردار باشند، البته خود شهروندان هم باید به صورت تنگاتنگ با مسئولان شهرداری همکاری کنند.
انتهای پیام

captcha