شخصیت اسلامی جایزه قرآن دبی امروز مشخص می‌شود
کد خبر: 3718005
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸

شخصیت اسلامی جایزه قرآن دبی امروز مشخص می‌شود

گروه بین‌الملل ـ کمیته برگزارکننده جایزه بین‌المللی قرآن دبی، طبق روال سال‌های گذشته، شخصیت اسلامی سال این مؤسسه را امروز(ششم خردادماه) معرفی می‌کند.

شخصیت اسلامی جایزه قرآن دبی امروز مشخص می‌شود

به گزارش ایکنا به نقل از وب‌سایت خبری alkhaleej.ae؛ ابراهیم بوملحه، رئیس کمیته برگزارکننده مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی، در این باره گفت: 22 سال از برگزاری جایزه قرآن دبی می گذرد و این مسابقات همچنان در دو بخش رقابت حافظان قرآن و بخش سخنرانی‌ها و سمینارها به مسیر خود ادامه می‌دهد  و امروز به یکی از مهم‌ترین جوایز بین‌المللی قرآن تبدیل شده است.

وی با بیان این که شرکت‌کنندگان در بیست‌ و دومین دوره مسابقات قرآن جایزه دبی از نظر حفظ و صوت رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند، گفت: تاکنون از میان بیش از 95 شرکت‌کننده تنها 4 نفر حذف شده‌اند.

بوملحه همچنین از برگزاری یک نشست خبری به منظور بیان مراحل آماده‌سازی مصحف «خلیفه بن زاید آل نهیان»، رئیس امارات و حاکم ابوظبی خبرداد وافزود: هم اکنون مرحله کتابت و بازنگری این قرآن به پایان رسیده و توافقات لازم با انتشارات‌هایی که مسئول انتشار این مصحف هستند، انجام شده است.

یاد آور می‌شود، در سومین روز بیست و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن جایزه دبی، 9 شرکت‌کننده با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بیست و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی امسال با حضور حافظان قرآن از ۱۰۴ کشور جهان در حال برگزاری است و بخش اصلی رقابت‌ها که از چهارشنبه‌شب هفتم ماه رمضان در محل اتاق بازرگانی و صنعت دبی آغاز شد، تا بیستم این ماه ادامه خواهد داشت.

این مسابقات در رشته حفظ کل قرآن برگزار شده و محمدرضا زاهدی، نوجوان حافظ کل قرآن، به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در این دوره از مسابقات حضور دارد.

انتهای پیام

captcha