برگزیدگان دور دوم مسابقه قرآنی الکوثر مشخص شدند / برتری 2 ایرانی
کد خبر: 3719468
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳

برگزیدگان دور دوم مسابقه قرآنی الکوثر مشخص شدند / برتری 2 ایرانی

گروه بین‌الملل ـ پس از هشت شب رقابت از بین 38 قاری شرکت‌کننده در دور دوم یازدهمین دوره مسابقه بین‌المللی «إِنَّ لِلْمُتَّقِينَ مَفَازًا» شبکه الکوثر، هشت قاری برتر از پنج کشور به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

 برندگان دور دوم مسابقه قرآنی الکوثر مشخص شدند / برتری 2 ایرانی
به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه الکوثر، در رقابت‌های دور دوم این مسابقه همچون دور اول، دو قاری ایرانی رتبه اول و دوم را کسب کردند.

سید سعید رحيمی از ایران با کسب 90 امتیاز برترین قاری دور دوم این مسابقه لقب گرفت و مجيد عنان‌پور از ایران با 87.5 و محمد اكمل هارون از مصر با 84.5 رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.
 
همچنین، محسن شجاعی از افغانستان، علی ساعدی و مالک دلفی از عراق، محمدعبدالهادی شحیمی از لبنان و محمدتقی انوری از افغانستان حائز رتبه‌های چهارم تا هشتم دور دوم این مسابقه شدند.

دور سوم مسابقات بین‌المللی قرآنی تلویزیونی «إِنَّ لِلْمُتَّقِينَ مَفَازًا» شبکه الکوثر امشب همزمان با شب هفدهم ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود.

داوری دور دوم این مسابقه را شیخ محمد عارف عسلی از سوریه (داوری لحن)، سید مهدی سیف از ایران (داوری تجوید)، محمد صلاح وجهانی از لبنان (داوری صوت) و شیخ خیرالدین علی هادی از عراق(داوری وقف وابتدا) بر عهده داشتند.

لازم به ذکر است، در دور اول این مسابقه، سجاد پروینی نژاد و اسحاق عبداللهی از ایران، سیدعباس موسوی از آلمان، سید امیر هاشمی و مصطفی حیدری از افغانستان٬ علی فلاح خشان و مصطفی حمدان از عراق و حسین علی شاذلی از مصر به مرحله نیمه نهایی این مسابقه راه یافته بودند.

مسابقه قرآنی تلویزیونی «إِنَّ لِلْمُتَّقِينَ مَفَازًا» در ماه مبارک رمضان، هر شب ساعت 23:30  از شبکه جهانی الکوثر پخش می‌شود.
 
انتهای پیام
captcha