توزیع بسته‌های سبد ارزاق رمضان در میان نیازمندان شهرستان گراش
کد خبر: 3719888
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳

توزیع بسته‌های سبد ارزاق رمضان در میان نیازمندان شهرستان گراش

گروه اجتماعی ـ با همکاری ادارات اوقاف و کمیته امداد، ۲۵۰ بسته سبد كالا و ارزاق رمضان به خانواده‌های نیازمند شهرستان گراش اهدا شد.

به گزارش ایكنا از فارس، شهابی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گراش امروز، 12 خردادماه از مشارکت ۲۰ میلیون تومانی اداره اوقاف و امورخیریه گراش در اختصاص ۲۵۰ سبد کالای اطعام به نیازمندان شهرستان در آستانه میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و آغاز هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان خبر داد.
وی با اشاره به اجرای طرح «هر خیر، اطعام یک خانواده نیازمند» در ماه مبارک رمضان امسال گفت: اداره اوقاف و امور خیریه گراش با اجرای طرح ضیافت االهی و اهدای ۲۵۰ بسته سبد کالای اطعام، میزبان ۲۵۰ خانوار از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد گراش در حوزه روستایی شهرستان بود.
شهابی با تشکر از اداره اوقاف و امور خیریه گراش به دلیل پیشگامی در این طرح گفت: کمیته امداد حضرت امام(ره) در طول ماه مبارک رمضان به خصوص در هفته اطعام نیازمندان آماده دریافت کمکهای اطعام و افطاری خیرین به نیازمندان در قالب وجوه نقد، سبد کالا و غذای گرم است.
اسدالله معید، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گراش نیز با تأکید بر اینکه اطعام و افطاری بر اساس نیات واقفان، یکی از برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه است؛ گفت: اقلام هر بسته شامل پنج کیلوگرم برنج ایرانی، دو بسته ماکارونی، یک کیلوگرم نخود، یک کیلوگرم عدس، یک کیلوگرم لوبیا قرمز، نیم کیلوگرم سویا، دو قوطی رب و دو عدد روغن مایع به ارزش هر بسته هشتاد هزار تومان است.
وی گفت: این اقلام در قالب ۲۵۰ سبد کالا به ارزش ۲۰ میلیون تومان از محل درآمد موقوفات وقف بر کمک به مستمندان تهیه شده است.
معید یادآور شد:‌۱۳۰ بسته بر طبق نیت واقفین عزیز توسط اداره اوقاف و امور خیریه در بین نیازمندان شهرستان گراش توزیع شد و ۱۲۰ بسته دیگر در اختیار کمیته امداد قرار گرفت تا در بین مددجویان نیازمند حوزه روستایی توزیع شود.
انتهای پیام

captcha