آستان مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین؛ میزبان لیالی قدر
کد خبر: 3720135
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲

آستان مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین؛ میزبان لیالی قدر

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیر آستان مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین از برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در آستان مقدس این امامزاده خبر داد.

آستان مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین؛ میزبان لیالی قدر

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مدیر آستان مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین از برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در آستان مقدس این امامزاده در قزوین خبر داد.
حجت‌الاسلام باقری بیان کرد: به‌مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه‌های ویژه‌ای در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) برگزار می‌شود که یکی از این برنامه‌های مهم، برگزاری مراسم معنوی احیا شب‌های قدر است که هر ساله با حضور اقشار مختلف مردم در این آستان مقدس برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: مراسم احیای شب‌های قدر ماه مبارک رمضان با حضور قاریان برتر کشوری برگزار می‌شود و از جمله برنامه‌های این شب‌ها قرائت قرآن، قرائت دعای جوشن کبیر، زیارت عاشورا، مداحی، سخنرانی و قرآن به سر گرفتن است.

مدیر آستان مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین عنوان کرد: در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان مراسم احیا با سخنرانی آیت‌الله تلخابی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، شب بیست و یکم با سخنرانی آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین و شب بیست و سوم با سخنرانی آیت‌الله علی اسلامی، امام جمعه تاکستان و عضو مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

وی گفت: مراسم احیا در شب‌های قدر در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین ساعت 23.30 با قرائت قرآن آغاز می‌شود که امیدواریم با استفاده از این برنامه‌ها بتوانیم نهایت بهره را از لحظات ناب شب‌های قدر ببریم.
ولی عباسی
انتهای پیام

captcha