تازه‌ترین شماره «خیمه» منتشر شد
کد خبر: 3720968
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷

تازه‌ترین شماره «خیمه» منتشر شد

گروه ادب ــ تازه‌ترین شماره از ماهنامه فرهنگی، اجتماعی «خیمه» با موضوع «مرجعیت آینده» منتشر شد.

تازه‌ترین شماره «خیمه» منتشر شد

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ ماهنامه فرهنگی، اجتماعی «خیمه» در شماره 126 ویژه اردیبهشت و خرداد با مدیرمسئولی حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا زائری و با موضوع «مرجعیت آینده» منتشر شده است.
در این شماره با عناوینی چون «با گزینه‌های مرجعیت آینده حوزه قم آشنا شوید؛ خیلی دور، خیلی نزدیک»، گزارشی از باز نشر بخشی از سخنرانی پناهیان و واکنش سروش‌محلاتی، حسینی و قائم‌مقامی و دیگران با عنوان «دوئل اخلاق و سیاست»، گفت‌وگوی خیمه با حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی صادقی با عنوان «عدل کف اخلاق است» و گاهی تلاش یک نفر نتیجه‌ای بیش از چندین سازمان و نهاد دارد با عنوان «بدون عبا و عمامه» مواجه می‌شوید که از خواندنی‌های این شماره به شمار می‌رود.
پرونده ویژه این شماره از «خیمه» به «حوزه خواهران» اختصاص یافته است که عناوینی مانند «نقدهایی به جامعه‌الزهرا و حوزه خواهران»، گفت‌وگویی با حجت‌الاسلام‌والمسلمین خسروپناه از حوزه خواهران با عنوان «نظریه‌پرداز نشدند»، گفت‌وگویی با سعیده غروی که مدتی معاون پژوهشی جامعه‌الزهرا بوده و گپ‌وگفت منتشرنشده محمدرضا زائری با استاد میرزاعلی‌اکبر غفاری با عنوان «عشق نمی‌گذارد خسته شوم» به چشم می‌خورد.
جایگاه اخلاق در تمدن نوین اسلامی در گفت‌وگو با حجت‌الاسلام غلامی، نقدهای رضا اسماعیلی به شعر و شعرای آئینی و هیئتی و یادداشت‌های همسر یک طلبه با عنوان «رابطه پوست خوب و شوهر ‌آخوند» از بخش‌های دیگر این خیمه را شامل می‌شود.
یادآور می‌شود، شماره 126 «خیمه» را می‌توانید از از کیوسک‌های مطبوعاتی استان‌های «تهران»، «قم»، «مشهد» و «اصفهان» تهیه کنید.
انتهای پیام

captcha