کد خبر: 3721288
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹

پیام قدردانی استاندار یزد از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

گروه سیاسی- استاندار یزد در پیامی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد و این مراسم را صحنه نمایش آزادی خواهی و حریت ملت ایران دانست.

پیام قدردانی استاندار یزد از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

به گزارش ایکنا از یزد، محمود زمانی قمی، استاندار یزد در پیامی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد و این مراسم را صحنه نمایش آزادی خواهی و حریت ملت ایران دانست.
وی در این پیام آورده است: بار دیگر واپسین جمعه ماه ضیافت الهی که از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به روز جهانی قدس نامگذاری شده است، صحنه نمایش آزادی خواهی و حریت مردم شریف ایران اسلامی و سایر ملت های مسلمان و آزاده جهان گردید و غریو دفاع از مردم مظلوم و مستضعف فلسطین و ابراز خشم و انزجاز از جنایات بی رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی، در همایش عظیم یوم الله قدس طنین انداز شد.
مردم عزیز و همیشه در صحنه استان دارالعباده یزد نیز همگام با آحاد مردم ایران اسلامی، با حضور متحد و دشمن شکن خویش در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر ایستادگی و رادمردی خویش را در راه تحقق آرمان اصیل و مقدس رهایی قدس شریف به نمایش گذاشته و ١٨ خردادماه را به روز ماندگار و جاودان دیگری در تاریخ پرتلالو انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تبدیل نمودند.
اینجانب ضمن سپاس و شكرگزاری از درگاه خداوند متعال، صميمانه از حضور باشکوه مردم مومن و خداجوی استان در همایش عظیم راهپیمایی یوم الله قدس که نشان از عمق باور و اعتقاد آنان در حمایت از مردم بی دفاع، مظلوم و ستمدیده فلسطین دارد، كمال تشكر و قدرداني را نموده و از خداوند متعال قبولی طاعات و عبادات و توفیق روز افزون همگان را در پرتو منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي (مدظله العالي) مسئلت می نمایم.

انتهای پیام

captcha