گروه جلسات و محافل ــ محفل انس با قرآن، امشب، 20 خردادماه در مسجد پیامبر اعظم(ص) شهرستان بندر انزلی برگزار میشود. 
حامد حسینپور، مسئول دارالقرآن الکریم نیروی دریایی ارتش در گفتوگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: محفل انس و تدبر در کلام وحی، عصر امروز، 20 خردادماه در مسجد پیامبر اعظم(ص) شهرستان بندر انزلی با حضور کارکنان و فرماندهان و مسئولان عالی رتبه نیروی دریایی ارتش و سایر مدعوان از شهرستان انزلی برگزار میشود.
وی ادامه داد: طلیعه مراسم با تلاوت ناوبان دوم اسماعیل عباسی، قاری ممتاز نیروی دریایی آغاز میشود و در ادامه ابراهیم فلاحتبسم چهره به تلاوت آیاتی از قرآن میپردازد.
حسینپور عنوان کرد: اجرای گروه تواشیح کارکنان نیروی دریایی و سپس تلاوت حسین رفیعی، قاری ممتاز جمهوری اسلامی ایران از دیگر برنامههای این محفل نورانی است.
وی بیان کرد: در این مراسم که با حضور امیرفرماندهی نیروی دریایی ارتش همراه خواهد بود، حجتالاسلام محمد مظفری نژاد، رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی دریایی ارتش به سخنرانی میپردازد. همچنین در بخش دیگر این مراسم تعدادی از فرزندان کارکنان ارتش به اجرای برنامه حفظ و ارائه محفوظاتشان خواهند پرداخت.
انتهای پیام