جرایم مالیاتی صادرکنندگان و تولیدکنندگان نمونه ملی و استانی بخشوده می‌شود
کد خبر: 3722059
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵

جرایم مالیاتی صادرکنندگان و تولیدکنندگان نمونه ملی و استانی بخشوده می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ـ با توافق‌نامه منعقد شده مابین اتاق بازرگانی شیراز و اداره کل مالیاتی استان فارس، بدهی صادرکنندگان و تولیدکنندگان نمونه ملی و استانی تقسیط و جرایم آن‌ها بخشوده می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی شیراز، در راستای تعامل بخش خصوصی و اداره‌کل امور مالیاتی استان فارس در حمایت از فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان در دستور کار قرار گرفته است.
بر این اساس تولیدکنندگان و صادرکنندگان نمونه ملی و استانی که دارای بدهی مالیاتی قطعی شده در منابع مالیات‌های مستقیم هستند، ضمن تقسیط اصل بدهی در اقساط 36 ماهه، تمام جرایم قابل بخشش آنان نیز همزمان بخشوده می‌شود.
همچنین تولیدکنندگان و بازرگانان که دارای بدهی قطعی مالیات بر ارزش افزوده هستند نیز ضمن تقسیط بدهی در اقساط 9 ماهه تمام؛ همه جرائم متعلقه آن‌ها همزمان بخشوده می‌شود.
این تفاهم‌نامه در راستای همکاری دو جانبه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز و اداره‌کل امور مالیاتی استان فارس منعقد شده است که بر اساس آن، صادرکنندگان نمونه ملی و استانی استان فارس از این شرایط بهره‌مند می‌شوند.
انتهای پیام

captcha