اعلام آمادگی حرم شاهچراغ(ع) برای پیشبرد اهداف فرهنگی
کد خبر: 3724747
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹

اعلام آمادگی حرم شاهچراغ(ع) برای پیشبرد اهداف فرهنگی

گروه فرهنگی ـ تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) با اعلام آمادگی آستان مقدس در زمینه همکاری‌های فرهنگی افزود: حرم سوم اهل بیت(ع) ظرفیت گسترده‌ای دارد و برای پیشبرد اهداف فرهنگی و ارشاد و هدایت جامعه آمادگی دارد.

اعلام آمادگی حرم شاهچراغ(ع) برای پیشبرد اهداف فرهنگی/ تلاش ارشاد برای حمایت از توسعه فرهنگ دین‌مدار

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) عصر دیروز، اول تیرماه در دیدار با کار اندیش معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: همکاری دستگاه‌های فرهنگی فارس، موجب اعتلای فرهنگی سومین حرم اهل بیت(ع) می‌شود.
وی با اعلام آمادگی آستان مقدس در زمینه همکاری‌های فرهنگی افزود: حرم سوم اهل بیت(ع) ظرفیت گسترده‌ای دارد و برای پیشبرد اهداف فرهنگی و ارشاد و هدایت جامعه آمادگی دارد.
آیت‌الله دستغیب بیان كرد: آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) آمادگی دارد هم با حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی و هم با دیگر نهادهایی که در این نظام مقدس و در جامعه اسلامی اهداف عالیه ای را پیگیری می‌کنند، همکاری داشته باشد.

تلاش وزارت ارشاد برای حمایت از توسعه فرهنگ دین‌مدار در سومين حرم اهل بيت(ع)
كاراندیش، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار با ارائه اهداف وزارتخانه برای گسترش فرهنگ قرآن و عترت و پرداختن به اندیشه و رهنمودهای بزرگان دین، گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) فعالیت‌های در خوری برای حمایت از توسعه فرهنگ دین‌مدار برداشته شود.
انتهای پیام

captcha