سرپرست کاروان قرآنی اعزامی به حج 97 تغییر کرد/ دوره آموزشی هفته آینده
کد خبر: 3727771
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
میرزاجانی:

سرپرست کاروان قرآنی اعزامی به حج 97 تغییر کرد/ دوره آموزشی هفته آینده

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس دبیرخانه کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم گفت: علی قاسم‌آبادی به عنوان سرپرست کاروان قرآنیان اعزامی به حج تمتع سال 97(نور) جایگزین احمد ابوالقاسمی شد.

 برگزاری دوره آموزشی ویژه حج اولی‌ها/ علی قاسم آبادی سرپرست قاریان اعزامی

محمدتقی میرزاجانی، رئیس دبیرخانه کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم در رابطه با برنامه آموزشی قاریان قبل از اعزام به سفر زیارتی حج تمتع 97 در گفت‌وگو با  ایکنا؛ بیان کرد: مطابق سنوات گذشته قبل از اعزام قاریان به حج تمتع، دوره‌ای با عنوان دوره آموزشی ویژه حجاج به‌ویژه برای حج اولی‌ها به همت مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه هرساله برگزار می‌شود.

میرزاجانی با اشاره به اینکه زمان دقیق این دوره هنوز مشخص نشده است تصریح کرد: در این دوره ملاحظات و نکاتی که برای موفقیت کار قرآنی لازم به یادآوری و تذکر است، بازگو می‌شود که مسئولان امر در این دوره‌ها حاضر می‌شوند و نکات را یادآوری می‌کنند.

رئیس دبیرخانه کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم اظهار کرد: مطالبی که در این دوره فشرده یک‌روزه، بیان می‌شود، برنامه مناسک حج برای حج اولی‌ها با حضور کارشناسان، آموزش مسائل بهداشتی با حضور پزشکان متخصص و نکات توجیهی دیگر از جمله نکاتی است که هر ساله در این دوره‌ها به منظور آمادگی حجاج برای قبل از اعزام یادآوری می‌شود و این دوره توجیهی در اواخر هفته آینده برپا شود.

میرزاجانی در پایان گفت: احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی نیز به علت مشکلات شخصی درخواست داشت که امسال اعزام نشود و علی قاسم‌آبادی، قاری ممتاز خراسان رضوی که در آزمون انتخابی سال گذشته شرکت کرد و مجوز قرائت را نیز کسب کرده به عنوان سرپرست گروه اعزامی انتخاب شد. دو ماه پیش نیز فهرست اسامی به دفتر بعثه مقام معظم رهبری ارائه شد.

انتهای پیام

captcha