اطعام ۴ هزار مددجوی سیستان و بلوچستان در دهه کرامت
کد خبر: 3731211
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

اطعام ۴ هزار مددجوی سیستان و بلوچستان در دهه کرامت

گروه اجتماعی - مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: در ایام دهه کرامت، چهار هزار و ۸۰۰ مددجوی کمیته امداد استان از سفره اطعام و اکرام اهل بیت(ع) بهره‌مند می‌شوند.

اطعام 4 هزار مددجوی سیستان و بلوچستان در دهه کرامت

سیدمهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان ‌و بلوچستان، گفت: در ایام دهه کرامت، چهار هزار و 800 مددجوی کمیته امداد استان از سفره اطعام و اکرام اهل بیت(ع) بهره‌مند می‌شوند.
وی با بیان اینکه سفره اطعام در 32 شهر، با حضور کاروان «زیر سایه خورشید» حامل پرچم متبرک رضوی پهن می‌شود، ادامه داد: این اقدام با اعتبار 28 میلیون و 800 هزار تومان صورت می‌گیرد.
مدیرکل کمیته امداد استان افزود: کاروان «زیر سایه خورشید» از امروز، 27 تیرماه وارد استان شده و تا پایان دهه کرامت، مهمان هم‌استانی‌ها در زاهدان، کنارک، چابهار، راسک، ایرانشهر، دلگان و بزمان خواهند بود.
وی با اشاره به اینکه در هر شهرستان، اطعام 300 مددجو با مشارکت 50 درصدی کمیته امداد و آستان قدس برنامه ریزی شده است، افزود: برپایی سفره‌های اطعام در مساجد علی بن موسی الرضا (ع)، فاطمه زهرا(س) امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) مناطق حاشیه شهر زاهدان به منظور اطعام 300 نفر از محرومان و نیازمندان تحت حمایت با مشارکت این نهاد و آستان قدس نیز از دیگر برنامه‌هاست.
عبادی با اشاره به اینکه ده مرکز نیکوکاری در ایام دهه کرامت افتتاح می‌شود، اظهار کرد: سه مرکز نیکوکاری در شهرستان زاهدان و هفت مرکز در شهرستان‌های مختلف این استان به بهره برداری می‌رسد و کمک‌های جمع آوری شده به نیازمندان و محرومان همان محله اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام

captcha