کد خبر: 3733215
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
با رأی نمایندگان مجلس؛

داوود محمدی رئیس کمیسیون اصل 90 شد

داوود محمدی رئیس کمیسیون اصل 90 شد گروه سیاسی ــ نمایندگان مجلس شورای اسلامی با 178رأی، داوود محمدی را به عنوان رئیس کمیسیون اصل 90 در سال سوم انتخاب کردند.

به گزارش ایکنا، در جلسه علنی امروز، چهارشنبه 3 مردادماه، مجلس شورای اسلامی، نمایندگان با 178 رأی، داوود محمدی، نماینده مردم قزوین، را به عنوان رئیس کمیسیون اصل 90 در سال سوم انتخاب کردند.

طبق اعلام علی لاریجانی، داوود محمدی تنها گزینه معرفی شده از سوی هیئت رئیسه مجلس برای ریاست کمیسیون اصل نود بود. این در حالی است که در دو سال گذشته ریاست این کمیسیون از بین دو گزینه معرفی شده از سوی هیئت رئیسه مجلس انتخاب شده بود.  

طبق آیین‌نامه کمیسیون اصل نود، تنها کمیسیونی است که انتخاب رئیس آن در صحن علنی و با رأی‌گیری از همه نمایندگان انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام 

خبرنگار:
مهدی مخبری
captcha