پذیرش 75 نفر در اولین دوره حفظ تخصصی مؤسسه نورالثقلین/ آغاز دوره آزمایشی از 13 مرداد‌ماه
کد خبر: 3735199
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

پذیرش 75 نفر در اولین دوره حفظ تخصصی مؤسسه نورالثقلین/ آغاز دوره آزمایشی از 13 مرداد‌ماه

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ 75 قرآن‌پژوه بانو و آقا در اولین دوره حفظ کوتاه‌مدت مؤسسه نورالثقلین پذیرفته شدند.

پذیرش 75 نفر در اولین دوره حفظ تخصصی مؤسسه نورالثقلین/ آغاز دوره آزمایشی از 13 مرداد‌ماه

به گزارش ایکنا؛ مراسم افتتاحیه اولین دوره حفظ تخصصی مؤسسه نورالثقلین روز گذشته، 9 مردادماه با حضور قرآن‌آموزان برگزار شد.

در این مراسم که با قرائت قرآن توسط علیرضا بازیاری، دانش‌آموز نخبه قرآنی آغاز و در ادامه علی امیری، حافظ کل قرآن به سخنرانی و اجرای برنامه‌ پرداخت، محمد حفظ‌الله، نائب رئیس مؤسسه نورالثقلین بوشهر در این مراسم گفت: 75 قرآن‌پژوه بانو و آقا در اولین دوره حفظ کوتاه‌مدت مؤسسه نورالثقلین پذیرش شدند که کلاس‌های توجیحی امروز، 10 مردادماه برگزار و این دوره از 13 مرداد‌ماه به طور رسمی آغاز به کار خواهد کرد.

وی ضمن اشاره به ثمرات حرکت‌های جمعی و همکاری با دیگر مؤسسات در راه توسعه فعالیت‌های قرآنی اظهار کرد: امیدواریم با همکاری بین مؤسسه نورالثقلین بوشهر و الهادی جهرم اتفاقات خوبی در زمینه حفظ در کشور بیافتند.

حفظ‌الله رشد شخصیتی و فکری دانش‌آموزان را پس از طی دوره‌های حفظ بسیار بالا عنوان و اظهار کرد: برخی خانواده‌ها تصور می‌‌کنند که اگر فرزندانشان برای حفظ قرآن وقت صرف کنند از زندگی عقب می‌افتند، در حالی‌که فرزندان پس از حفظ قرآن شخصیتی به مراتب رشد یافته‌تر خواهد داشت.

در این جلسه، حیدری نائب رئیس مؤسسه الهادی جهرم نیز طی سخنانی به اهمیت و جایگاه حفظ قرآن کریم پرداخت و به سؤالات حاضران درخصوص نحوه اجرای دوره‌های حفظ پاسخ گفت.

یادآور می‌شود، این مراسم با حضور قرآن‌پژوهان و خانواده‌های شرکت‌کننده در این دوره، مدیران مؤسسه نورالثقلین بوشهر و مؤسسه الهادی جهرم در سالن اجتماعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد این استان برگزار شد.

انتهای پیام 

captcha