زنان موفق ایرانی در قاب مستند پرس تی وی
کد خبر: 3736370
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸

زنان موفق ایرانی در قاب مستند پرس تی وی

گروه هنر ــ مجموعه مستند «زنان موفق ایرانی» با هدف آشنایی با زندگی و فعالیت های تعدادی از زنان برجسته ایرانی در شبکه پرس تی وی در حال تولید است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از شبکه پرس تی وی، این برنامه به تهیه کنندگی محمد تراب زاده در قالب مستند محض تولید می‌شود و به معرفی چهار نفر از بانوان موفق ایرانی در حوزه‌های مختلف علمی، اجتماعی و سیاسی می‌پردازد.
شکوه‌السادات هاشمی مخترع و تولید‌کننده، زهرا علیزاده ثانی متخصص قلب و عروق، استادیار مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی و دارنده مدال طلای چهل و یکمین جشنواره اختراعات ژنو در سال ۱۳۹۲ (۲۰۱۳) و عنوان «بزرگترین مخترع زن جهان» به دلیل طراحی و ساخت سیستم تعیین میزان تنگی عروق قلبی با روش‌های منحصر به فرد مهمان این برنامه در پرس تی وی هستند.
در این برنامه همچنین به معرفی سمیرا جنت دوست دارنده عنوان بانوی اول آشپزی ایرانی از سوی سازمان جهانی غذا و عنوان نخستین بانوی ناشر کتاب‌های نفیس از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و زهرا نژادبهرام عضو شورای اسلامی شهر تهران، سیاستمدار ایرانی و اولین معاون فرماندار زن در ایران به صحبت درباره دلایل موفقیت شان و نحوه طی کردن مسیر از ابتدا تاکنون می‌پردازند.
این مستند با سوژه‌ها همراه شده و مخاطبان را با فعالیت‌های شغلی و اقتصادی آن‌ها و همچنین جایگاه اجتماعی و خانوادگی این بانوان موفق آشنا می‌کند.
«زنان موفق ایرانی» مراحل پایانی تولید را سپری می‌کند و به زودی در نوبت پخش از شبکه پرس تی وی قرار خواهد گرفت، این مستند در ۴ قسمت ۱۰ دقیقه‌ای تولید می‌شود و محمد تراب زاده فیلمبردار، مهدی واثقی تدوین گر، فرشته احمدلو مدیر تولید، الهام بختیاری گرافیست و شیرین ارفعی به عنوان مترجم از جمله عوامل تهیه آن هستند.
انتهای پیام
captcha