معرفی بانوان موفق ایرانی در تلویزیون اسلامی بوسنی
کد خبر: 4118989
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

معرفی بانوان موفق ایرانی در تلویزیون اسلامی بوسنی

مستند «بانوان موفق ایرانی» هم‌زمان با اول فوریه «روز جهانی حجاب» و آغاز دهه فجر روی آنتن شبکه تلویزیونی جامعه اسلامی بوسنی و هرزگوین BIRTV می‌رود.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، طبق هماهنگی انجام شده، مستند «بانوان موفق ایرانی» هر چهارشنبه پیش از اذان مغرب از تلویزیون جامعه اسلامی بوسنی و هرزگوین BIRTV پخش خواهد شد.

این مجموعه 14 قسمتی تولید شبکه پرس تی وی است که به درخواست رایزنی فرهنگی ایران در بوسنی و هرزگوین و با همکاری اداره‌کل همکاری‌ها و تنظیم‌گری صادرات فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تهیه و اخذ مجوز شد.

مستند «بانوان موفق ایرانی» توسط رایزنی فرهنگی کشورمان ترجمه و طی همکاری با دفتر نمایندگی صدا و سیمای کشورمان در بوسنی و هرزگوین زیرنویس و در برنامه پخش شبکه تلویزیونی جامعه اسلامی این کشور قرار گرفت.

این مستند به زندگی و موفقیت‌های خانم‌ها فیروزه رحیمی، فوق تخصص قرنیه و چشم پزشک، ناهید جعفرزاده مدیر شرکت گردشگری، سمیرا جنت دوست سرآشپز بین‌المللی و نویسنده یکی از بهترین کتاب‌های آشپزی جهان، بهناز شفیعی قهرمان و مربی موتورسواری، فرناز اسماعیل‌زاده عضو تیم ملی سنگ‌نوردی، منیژه پامناری معلم نمونه و تعداد دیگری از بانوان موفق کشورمان می‌‌پردازد.

انتهای پیام
captcha