اعلام برنامه‌های بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به کشور در همدان
کد خبر: 3737604
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹

اعلام برنامه‌های بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به کشور در همدان

گروه فرهنگی ــ رئیس بنیاد شهید شهرستان همدان عنوان کرد: 26 مرداد سال ۱۳۶۹ همزمان با ورود رزمندگان به کشور، یکی از نقاط عطف انقلاب است که هر ساله با تلاش و کوشش دستگاه‌های دولتی و مردمی، برنامه‎های خوبی برای تقدیر از این عزیزان برگزار می‌شود.

اعلام برنامه‌های بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به کشور در همدان

به گزارش ایکنا از همدان مجید صفدریان، رئیس بنیاد شهید شهرستان همدان، شنبه ۲۰ مرداد ماه در جلسه ستاد هماهنگی سالروز ورود آزادگان اظهارکرد: برنامه‌های ملی و مذهبی امسال با گرامیداشت چهلمین سال از پیروزی انقلاب برگزار خواهد شد.
وی افزود: با گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب اتفاقات خوبی رخ داده است، در آن زمان جوانان این مرز و بوم دفاع از مرز و بوم را وظیفه خطیر خود دانستند و از همه چیز خود گذشتند و وارد عرصه دفاع شدند.
رئیس بنیاد شهید شهرستان همدان اضافه کرد: ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ همزمان با ورود آزادگان به کشور یکی از نقاط عطف انقلاب است که هر ساله با تلاش وکوشش دستگاه‌های دولتی و مردمی برنامه‌های خوبی برای تقدیر از این عزیران برگزار می‌شود.
صفدریان با بیان اینکه همدان دارای 460 آزاده است اضافه کرد: همایشی ویژه آزادگان و خانواده‌های آنها در 25 مرداد ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در مجموعه فرهنگی و ورزشی ایثار برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: برگزاری مسابقه فرهنگی، ورزشی ویژه آزادگان در این هفته در 5 رشته و دیدار برخی آزادگان با مسئولین استان همچون نماینده ولی فقیه و استاندار در 26مرداد از دیگر برنامه‌های این ایام است.
رئیس بنیاد شهید شهرستان همدان از دیدار نمادین این مجموعه از 4 آزاده به همراه فرماندهان ارشد نظامی شهرستان در روز چهارشنبه 25 مرداد، دیدار با خانواده آزادگان شهید ومتوفی و اجرای طرح سلامت آزادگان خبر داد.
صفدریان بیان کرد: حضور آزادگان در نماز جمعه و سخنرانی آزاده، مهندس معظمی گودرزی قبل از خطبه‌های نماز جمعه در روز 27 مرداد وحضور در گلزار آزادگان شهید و متوفی در بعد از ظهر روز پنج شنبه از برنامه‌های دیگر قابل ذکراست.
وی با اشاره به اینکه باید ایثارگری‌های شهدا، جانبازان وایثارگران بیشتر روایت شود عنوان کرد: نه تنها این عزیزان در جامعه ناشناخته هستند بلکه خانواده‌های شهدا وجانبازان وایثارگران آنگونه که باید این عزیزان را نشناخته‌اند.
انتهای پیام

captcha